turbopuff Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 hei jeg har lyst til og kjøpe en sperrediff og en større intercooler til en volvo 240/245 med 350+hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 diffsperre eller diffbrems? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopuff Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 diffsperre eller diffbrems? en sånn ordentlig diff sperre ikke noe sånn sveisa dritt lix Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 org. diffsperre får du ex. kjøpt på volvo.. dyrt sikkert. orginal brukt diffsperre tror jeg er ekstremt vanskelig å få tak i. og hva er galt med sveisa diff? holder i lange baner det. bruker jo det i bilcross og er ikke mange plasser diffen får mer juling enn der. har hatt sveist diff på min bil nå siden fredag og jeg er kjempefornøyd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Er vel eneste fare for at girkassa går føyken ganske fort men... Mer dekkslitasje er det jo også... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 100% sperre er 100% sperre enten den er sveisa eller orginal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Du bør få en LSD - Limited Slip Differential, om du har tenkt å følge asfalten når veien svinger. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Du bør få en LSD - Limited Slip Differential, om du har tenkt å følge asfalten når veien svinger. Har 100% sperre.. det fungerer som faen det. men nå har jeg nettopp kjøpt 4 nye dekk så nå skal bilen stå til jeg har fått på LSD her ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.