gti_16v Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Ack blir trist av å se bilder av golfer med gulvteppe når bilen min står hjemme og er demontert innvendig :( Hvor mye skal du foresten ha for de diskanthusene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brimstone Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Artig å se at det ble en del forslag her :) Det som er synd er at jeg er av typen veldig utålmodig (når det kommer til bilstereo) så vet ikke om jeg kommer til å bygge noe av glassfiber eller lignende. Skulle gjerne gjort det skikkelig, men får se når jeg kommer til stykket. Ser uansett ut til at det første jeg kjøper meg av bilstereo blir en spiller, og komplett hatthylle med høytalere og forsterker (fordi jeg kjenner en som har hylle liggende) Så blir det kanskje jeg gidder å bygge noe inntil jeg har råd til noe skikkelig i front :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg