Gå til innhold

Rolls royce mod

Ranger emnet

Richplace

Anbefalte innlegg

ville bare teste litt, ble ikke så ille til at det er gjordt på 5 min :rolleyes:

Fortsetter vel mer med den når jeg får tid :)

rollsroyce1.jpg

Vet at det ikke er helt bra "pussa" rundt dekka, men som sagt, er gjordt på 5 sent på kvelden...

foresten, åssen får jeg senka lysstyrken på dekka? ble liksom liiitt lysere en bilen på en måte... Er litt :knob: sombrero

På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. du går på Image->Adjustements-> Brightness/contrast

mn ikke verst

ERrr NEI det gjrø du IKKE ;) du tar og går på " image" " adjustments"" så på LEVELS" eller CURVES " ;) ALRDI brightnes og contrast på små ting , brightnetss og kontrst bruker du på bakgrunnen fks til å gjøre den mere KLAR; for de som ligger på net er alltid litt lysere ;)

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. hvorfor ikke? Det funker jo ganske bra da.. Er det pga fargen??

''

DET ser ut som det gjrø det ja ;) MEN tingen er at den gjør ting for mørke og uklare , men levels blir alt dette endret den holder på Kvalitet og detaljer , så du mister ikke noe av det, det gjrød u med det andre som Pavoo sa på digimods

dette skrev en på digi om å sote lykter på bilen din "

"1. select the light with the magic wand or a lasso tool

2. Then just go image-hue/saturation and adjust ligtness till it looks nice" 2

s¨sier Pavoo dette""

Never should one adjust the brightness -- doing anything. It just won't look realistic, use levels or curves if anything.#""

det sier det hele ;) trust me i know

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ERrr NEI det gjrø du IKKE ;) du tar og går på " image" " adjustments"" så på LEVELS" eller CURVES " ;) ALRDI brightnes og contrast på små ting , brightnetss og kontrst bruker du på bakgrunnen fks til å gjøre den mere KLAR; for de som ligger på net er alltid litt lysere ;)

Tøft! Har jeg jaggu lært noe nytt i dag og... :D ;)

Takk for rådet... nå blir sikkert Porschen litt bedre også.. :D

- 86 Nissan Bluebird Turbo SR

x 90 Mazda 626

x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider