Gå til innhold

Eksos under bakaksel

Ranger emnet

Goop

Anbefalte innlegg

Er vel ikkje godkjent med FK motoren?

Kommer du ikkje til å fikses bilen då? med nye dekk og ånt, for å få ha skiltene`?

jo jeg var veldig glad han ikke skulle se under panseret mitt, så for å provosere max så lot jeg dumpventilen jobbe overtid når jeg dro derfra :p

jo, men om jeg ikke viser den i morgen får jeg begjæring om avskilting.. noe jeg ikke har tenkt å finne meg i. derfor låser jeg skiltene inne hjemme til jeg har penger til nye dekk og forstillingskontroll. skal dessuten plukke av 100% sperreakslingen min først også. skal bare vere her i området de neste ukene og da kan bilen egentlig få lov å stå. (bilder av kemppi sperra ligger i tråden nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE NOEN SOM HELST SOM HVET?????

Linker til en side? alt er BRA!

du kan jo gå til cdcardic og høre om de har bilde av eksosanlegget til simmons som du kan få kopi av..

bare si at du tror det er noe spesiellt med bilen din, så du vil gå hjem og se om det vil gå.. elns.. så kopierer de det sikkert for deg på fax maskinen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ingen som har sagt det heller...

Du sa at stikaksler og slik kan ryke pga forskjellig rullediameter hvis man kjører med reservehjul. Hva har det med underliggende eksos og gjøre??

Blir like forskjelig rullediameter om eksosen går over akselen.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo gå til cdcardic og høre om de har bilde av eksosanlegget til simmons som du kan få kopi av..

bare si at du tror det er noe spesiellt med bilen din, så du vil gå hjem og se om det vil gå.. elns.. så kopierer de det sikkert for deg på fax maskinen sin.

Er det turbo modellene som har dette då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider