Edonis Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Bilen min er nå skodd med helårsdekk, noe jeg ikke ønsker å kjøre rundt med. Det fulgte med fire sommerdekk i bagasjerommet men uten felg. Disse er av merket Sava Exact. Det er ganske god mønsterdybde, men jeg er ikke sikker på hvor gamle de er.. Et sted står det (038<) kan det bety uke 3 i 1998? Har noen bilder som jeg legger ut om noen timer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 dekket har ihvertfall en DOT-kode, som består av fire siffer De to første står for måned, og de to siste står for år... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edonis Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Jeg vet ikke om jeg skal ha nye felger. Jeg må antageligvis kjøpe nye vinterdekk også, så da kunne jeg putte de på stålfelg og sommerdekk på de felgene jeg har nå siden jeg egentlig har brukt litt for mye penger i forhold til det jeg har. Her er noen bilder av et av dekkene (de andre er ikke like skitne, da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dogshift Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Stemmer det at dekket er fra uke 3 i 1998, dem står inne i "rundingen" helt til høyre på det øverste bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edonis Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Da er de vel kanskje klare for utskiftning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Går da fint ann å "BURNE" med dem. Selg de til en lokal råner, så fikser han det. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg