Andreas V Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 som topic sier så er taktrekket mitt stygt, har en 745 uten takluke. Noen som har tips på hvordan jeg kan få dette finere, kjøpe nytt eller gjøre noe med det det gamle? mvh Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Hei.. Nytt taktrekk på volvo er svindyrt.. med takluketrekk kosta det rundt 5000,- uten takluke var det en del billigere.. tror det var rundt 3000,- men jeg har et prosjekt på gang nå.. så du skal få høre igjen i slutten av uka.. skal få ut takplata, skrape av skumgummien så må jeg prøve å få på noe nytt belegg.. har hørt noen som har brukt vinylbelegg,men skal prøve noe annet jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas V Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 ja, det er vel akkurat det jeg trengte å høre :) begynte å bli redd for at ingen hadde no fornufti svar å komme med, godt du engasjerer deg, lykke til med "prosjektet" mvh Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 jeg også har et stygt taktrekk. men har kanskje tenkt på no tekstil farge. bare for å få det litt penere. den bilen tror jeg har fått gjennomgått sitt av barnefamilie baki ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Hallo.. Har da kommet litt lengre men ikke helt ferdig enda gitt.. Sånn er så det ut: helt forjævlig!!! Helvetes unger angry Men nå blir det både barne vennlig og skitupp vennlig:) Var egentlig en veldig enkel sak.. Bare å ta ut taket rive av stoffet å skrape av skumgummien.. OBS! Plata er kun laget av "papp" så den er veldig skjør.. knekker fort!!! angry Har du takeluke er det en litt mer tidkrevede jobb angry pass på å få riktige skruer på rett plass igjen.. er noen mm forskjell på skruan og da blir det fort en stygg bulk på taket viss du sett i feil..!!! angry Så er det bare få på lim og kline på noe greier.. Bilen min fikk skai i taket! Hvem som gjorde vet jeg ikke, blah men bra vart det faen meg! skar ta et bilde bare jeg får hjelp tell å få det oppi at.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Kan du ikke ta noen bilder før og under montering da? Har vært interresangt og sett.. Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg