roadbloc Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 jeg vurderer seriøst å importere meg ei eclipse gsx fra amerika.. Noen tips? Hvordan er forsikringen på disse bilene? Importavgift på orginal gsx turbo? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olethomas Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 hallo. jeg har nettopp importert meg en gsx 1999 mob. da jeg importerte den var den helt orginal. avgifta er ikke så stor siden det er en 2.0 l 209hk motor. jeg betalte 12 000 dollar,- for bilen 1000 dollar i frakt,- vist jeg ikke husker feil betalte jeg 53 000 NOK for og få skilter. det du burde gjøre vist du skal importere en gsx er og ta kontakt med noen firma i new york(er billigst med frakt derfra), sjekke priser,be de sende masse bilder, og skriv kontrakt,med at bilen er sånn som de sier at den er, og at du betaler eventuelt halve summen først,og når du har fått sett på bilen,betaler du resten... sånn jeg gjorde det,funka fint for meg.... betaler 7000,- forsikring(full kasko) med 60% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 sjekk ut http://www.need4speed.no han skaffer en slik til deg :D Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 sigheri: har ikke helt trua på need4speed.. virker for useriøst.. Olethomas: bilder av bilen? :) var ikke gale prisen på en eclipse d da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Rundt 140 000,- ? :D nice!! Tips om nettside jeg kan finne en? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olethomas Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 http://www.adpost.com/us har en del biler. noe sånt ja, ble fort 250 000,- med trim + styling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 jeg regnet på det.. bilen hadde komt på over 200 000,- ferdig i norge... Hvordan fikk du til det der liksom ? :p har du bevis og bilder av bilen? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olethomas Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 da har du regna feil. = Sum registreringsavgift: 59599 Betales ved registrering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 syk bil:D toll.no er helt på villspor då :P hehe.. mye gamp du he no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 tenkte jeg skulle hente meg en eclipse snart fra statene, drar over ditt om 2 uker, ossen er frakt prisen fra florida og california....vet du det ??? Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olethomas Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 jeg betalte 1000 dollar, du betaler for antal m3 bilen tar i conteiner,men det var fra new york da.anbefaler at du hører med mange transport firma,så du får det billig og trygt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 takk takk! har du noen bra norsk selskaper evt. url til dem... Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olethomas Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 550. ingen som har ett bur til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg