Rallyegolf Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Lurer på om det er noe forskjell på lilla og gule powerflex foringer??.. Har kjøpt et sett til golfen og de er lilla. Så lurte bare på om de gule er stivere eller omvendt.. Trond Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 slik som jeg har forstått det, så er gule stive, men røde enda stivere? EDIT: Tullete forklart.. menne, jeg TROR at de lilla er "løsere" enn de gule.. de røde er vel stivest...? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Men powerflex har ikke røde tror jeg, det er vel polybush. Men er sant det de røde er de stiveste.. Mener powerflex bare har gule og lilla, mens polybush har røde og gule hvor de røde er 70% stivere enn orginal og gule er 30% stivere enn org.. Så prøver å finne ut om det er det samme opplegget med powerflex.. Men men så lenge det er stivere enn orginalt så er ingenting bedre enn det :) Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Hehe, sant det! :) Men er det ikke snakk om veldig styring osv med for harde foringer? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Jo kanskje det.. Er vel litt drøyt med de hardeste foringene hvis man bruker bilen til hverdags.. :) Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg