Gå til innhold

Gammel ensom 80, ikke nå lenger....

Ranger emnet

henning_dt85

Anbefalte innlegg

Halla! I dag hentet jeg det nye prosjektet mitt, en 31 år gammel audi 80 ls. Den har 4 gir og 1500 ( 1471cc) motor på 75hk ( skikkelig værsting :) ). Originalfarge; Mørkebrun. Den har ellers gått 103.000km, stått ubrukt siden 1996, fikk ny clutch da. Den starta nesten med en gang og går kjempefint. Den er også rustfri i gulv og kanaler, samt bagasjerom, et sted på størrelse med en enkroning som er tvilsom i bagasjerommet, og det er rundt en krok på undersiden av bilen. ellers så er det klint noe grunning på hjulbuene, så kan godt være at de må byttes. Må også sveise litt i innerskjermer foran, og muligens ha ny framskjerm på venstre side.

Kommer bilder snart. Ellers så er bilen helt original og urørt, den har strøkent interiør, med 2 lag setetrekk som har vært på siden bilen var ny. Den er rustbehandle flere ganger også. Er 3 bittesmå bulker som jeg kunne sikte i lyset også, ikke værst......

gleder meg til jeg kan skrive litt mer.

Må ellers gå over bremsene, de funker utrolig bra ( samt håndbrekk), men jeg skal hvertfall skifte bremsevæsken, skifte batteri og sveise innerskjermer og hjulbuer bak, samt skifte dekk og lyddemper, så skal jeg prøve med en eu-kontroll. Ellers så er planene mine at den skal være 80% original, den skal lakkeres opp fra mørk brun til svart, og sette inn cd-spiller.

Vet noen forresten hvor jeg få karosserideler tildenne/evnt. einserpassat? Sanitas?

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider