70c Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Hva med å ha en slags liga slik GT4 har her på Bilspill-forumet? Kunne valgt ut tre baner (fra hvert kontinent?), forøvrig to greie baner der allerede (Tsukuba og Nürburgringen), og satt opp kriterier/klasser for bilene som gjorde det mest mulig likestilt. Slik kan folk klokke inn vinnertider i større grad grunnet kjøreteknikk enn motorkapasitet. Noen forslag til klasseinndeling: - Forzas originalklasser (D, C, R etc.) - HK-klasser (<200hk, <400hk etc.) - Drivlinjeklasser (RWD, FWD, 4WD) Noen forslag til kriterier: - Bilde, helst linket til (for ordens skyld) av tiden, for å unngå "juks". - Oppgi bilmodell og HK/KW sammen med tid og bane. - Ikke bruke noen hjelpemidler overhodet. Hvis det er noen som har noen andre/bedre innspill og ideer er det bare å fyre løs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 bare kjøre på tsusuka og nürburgring?......ikke noe tuning? Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Andre baner kan selvsagt velges, eventuelt alle. Det eneste er at det blir litt mer å holde styr på. Tuning blir det avhengig av klassen. Man kan jo tune understell om hestekreftene butter oppi taket på klassen man er i. Det er tross alt kjøringen som teller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 bil: nissan silvia s14 motor: all tuning Kw:392 understell: all nytt tid: 01:05.261 bane: tsusuka circuit Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 bil:nissan silvia spec-r s15 kw:576 motor: full trimmet understell: allt nytt tid:01:02.502 bane: tsusuka circuit Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 70c legg inn noen tider du oxo da.. Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_s3 Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 bil: nurburgring TT hk: ?? ingen tuning bane: nurburgring tid : 9.25 min :boxing Siter OOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Hvorfor gjøre det så vanskelig. Hvorfor ikke bare gå inn på "timetrial" på første skjermen man kommer inn på, der kjører alle samme bil og med samme forutsetninger. Time Trial #2 er på Tsukuba, med en Impreza.. noen som har noen gode tider på den? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Mazda rx-7 2002 spirit-r Tsukuba Circut 55.xxx 20b swap 399kw, 7xxnm og alt extra støff tror det blei klasse s1 eller s2 husker ikke helt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg