stineM Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Nå har jeg endelig gått til innkjøp av en etterlengtet Civic;) slenger ut noen bilder jeg.. http://home.online.no/~taashei/bil/bilder/stinescivic/Img_0150.jpg http://home.online.no/~taashei/bil/bilder/stinescivic/Img_0152.jpg http://home.online.no/~taashei/bil/bilder/stinescivic/Img_0153.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Gratulerer med bil :) Men det var da voldsomt til potter på den :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Gratulerer med bil :) Men det var da voldsomt til potter på den :scared tusen takk;) ja hehe ja 2*5" (flygmaskin) thihi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 De er helt kanon de pottene der! hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Er det to separate potter eller er det en ekstra avsats fra den ene? Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Er boks i senter med rør ut på hver side... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Gratulerer med bil og velkommen i civic klubben! :D hva slags maskinist sitter det i denne da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 this shit i like! hehe. kun 2ting og utsette på. hadde vært mye penere med dark chrome lykter og en bakfanger som bygger rundt pottene syntes jeg. men bilen er rå. :) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Gratulerer med ny bil. Var fin den.. :) Men de pottene må vel jaggu være større enn 2,5" vel?? Hehe. Men tøfft er det.. har selv 2 stk 4" på min jeg... tihi Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Men de pottene må vel jaggu være større enn 2,5" vel?? Tolket det til å bety 2x5" jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Tolket det til å bety 2x5" jeg? Ja det der er 2 X 5"... hvertfall mye større enn 2,5" det der. hehe. Jeg hadde nok byttet ut de pottene der. Men hver sin smak. Fortell litt om bilen da. Modell og motor osv.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 tusen takk dere:) ja det var ment som 2 x 5" he he.. nei er nok mange som ikke liker pottene, men jeg liker ræva som den er (er ikke mange som har like de pottene).. skjørter som bygger rundt pottene er noe som kanskje kommer på senere, første pri er hvite blinkers, emblet på panser skal av og panseret skal lakkeres, innvendige finisher og drømmer om å få satt inn vtec snart.. Bilen henta vi fra tyskland forrige uke og det er en 1.4 med 95hk. bilen er ganske modifisert så blir mye å skrive men hjula er iallefall 9x16 med 215/40.. i bagasjen finner du 2x12" og en 10" basserer og to kenwood forsterker :o noen som skal på streetmeet i råde her elr? tenkte på å ta en tur kanskje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Må ha store potter på såpass stor motor vett tannløs Ellers passa den dørdekalen veldig bra :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Blir litt heavy de pottene på en 95hk'er.. men men.. :) Skaff deg hvertfall en fanger som bygger rundt pottene, så ser det mye bedre ut! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 1.4 med 95hk? hvilken modell er dette da? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg