El_diablo Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Var ute å kjørte en tur og fikk se noe... Ser dere noe spess på dette bildet? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Henger det en mann og dingler? Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Håper det der bare er ei dukke og ikke et menneske.. Hvis det er et menneske, så er du en syk, syk, syk mann.. Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Noen som har fylt en kjeledress med byggeskum og hengt den. Ikke sikkert det er så artig for alle de aldre og barnefamiliene som bor der da. Kan sette en støkk i en "svak sjel". Men, det er sikkert bare en uskyldig spøk. Hvis ikke noen har brøte seg inn å stjælt klær og ødelagt de. da er det litt surt for arbeiderene det gjelder på mandag. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Ser sånn ut... Det var vel ingen ordentlig mann?? :rolleyes: EDIT: too late... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 For min del kunne det gjerne vært Marius Schultze som hang der. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 hehe, hadde kjørt av veien jeg, hadde jeg sett d! :D :P Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 For min del kunne det gjerne vært Marius Schultze som hang der. :) *ti tegn ja* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Når vi bygge folk har fått tak på bygget, skal/kan byggherre spandere mat på alle arbeiderene, eller kranselag som det heter. Gjør byggherre det blir det hengt opp et gran i toppen av bygge. Vis han ikke gjør det blir det hengt opp en stygg dukke.... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Når vi bygge folk har fått tak på bygget, skal/kan byggherre spandere mat på alle arbeiderene, eller kranselag som det heter. Gjør byggherre det blir det hengt opp et gran i toppen av bygge. Vis han ikke gjør det blir det hengt opp en stygg dukke....[/quote Hehe tøft...:P Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tovik Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Når vi bygge folk har fått tak på bygget, skal/kan byggherre spandere mat på alle arbeiderene, eller kranselag som det heter. Gjør byggherre det blir det hengt opp et gran i toppen av bygge. Vis han ikke gjør det blir det hengt opp en stygg dukke.... Har vært med på det en del ganger.. mange rare reaksjoner på det til tider.. hehe:p Siter 1993 Bmw 320i 24V Coupe --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156879 x1988/91 Mercedes 190d 2,5 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54434 x 1991 Mercedes 190E 2.0 <- alt av deler selges x 1985 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Var ute å kjørte en tur og fikk se noe... Ser dere noe spess på dette bildet? Vært i gravdal du også ja. Så den hang der i går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Når vi bygge folk har fått tak på bygget, skal/kan byggherre spandere mat på alle arbeiderene, eller kranselag som det heter. Gjør byggherre det blir det hengt opp et gran i toppen av bygge. Vis han ikke gjør det blir det hengt opp en stygg dukke.... Hey. Er det du som har den røde SVT'n som står på gullhaug innimellom? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 tror nok jeg hadde spekulert litt hvis jeg hadde kjørt forbi å sett dette ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Dette var det jeg kom over i går da jeg var på vei til Volvo-treff i går... Edit: Mindre pent syn. VW-butikk under flammer VW biler etter brann Lokaler Bakfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg