-cardudde- Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Dette var det jeg kom over i går da jeg var på vei til Volvo-treff i går...Edit: Mindre pent syn. VW-butikk under flammer VW biler etter brann Lokaler Bakfra HUff, utrolig kjipt.. :scared R.I.P Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 jeg ser ikke noen dukke! sombrero Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 jeg ser ikke noen dukke! sombrero Er vel ikke første gangen du ikke har sett hva det gjelder på ett bilde ;) Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Dette var det jeg kom over i går da jeg var på vei til Volvo-treff i går...Edit: Mindre pent syn. VW-butikk under flammer VW biler etter brann Lokaler Bakfra Eneste som nesten ikke tok skade var jo Vw skiltet :) Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Er vel ikke første gangen du ikke har sett hva det gjelder på ett bilde ;) helpme :cool: assman drunk :hammer anger2 bullshit Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Dette var det jeg kom over i går da jeg var på vei til Volvo-treff i går...Edit: Mindre pent syn. VW-butikk under flammer VW biler etter brann Lokaler Bakfra Oida...Hvor var det du tok bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 sprøe greier.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg