nilsgeorg Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Har en Opel Vectra GT, men så er jeg ikke helt sikker på hva som må til får å kunne kalle den GT-R. Noen som har peiling på slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Så vidt jeg vet så er det vel ikke en Vectra GT-R, så i prinsippet så trenger du ikke å gjøre noe... Hehe, men trim og spesiell styling gjør jo liksom at navnet blir fortjent da... :D Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Nytt klistremerke? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 en R bak GT pleier å funke bra;) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 hvorfor vil du kalle den gt-r?? tåpelig spør du meg... Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Dekal trimming. Sett på en RØD "R" i Captain podd font, så får du ca 76hk xtra,, Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Originally posted by rdl Dekal trimming. Sett på en RØD "R" i Captain podd font, så får du ca 76hk xtra,, PØH!!! JEG SKREV TURBO INN I DRITEN PÅ VOLVOEN MIN, OG DEN GIKK SOM FA******:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Mars 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 HEHE... joda... hvem vet... kanskje R'n gir noen extra hester:D :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg