-zlurv- Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Jeg har lurt litt på en ting. Hvilken musikk hører du på, hvis du hører på musikk når du modder?? blir du noe innspirert av den musikken?? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Hehe, her kan det bli mye "smaken er som baken" posting! :D Pleier å bruke shuffle, for jeg har jo bare musikk jeg liker? :P Men ofte snurrer jeg igang en Trance Energy mp3 på opptil 70 minutter så slipper jeg å tenke på winamp, strictly PS! :) Johan_Gielen_-_Trance_Energy_2004 er kanskje mest brukt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Hehe, her kan det bli mye "smaken er som baken" posting! :D Tror heller at posten blir slettet ganske fort;) men jeg hører mest på rap/hip hop.. end of story Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Tror heller at posten blir slettet ganske fort;) :D Ja vi får håpe det fins forutsigbare admins! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Hører som regel på noen omhyggelig utvalgte Eddie Meduza sanger også skifter jeg mellom no rock og metal.. Skulle jo ikke tru at denne posten blir slettet forutsatt at ingen begynner og snakke dritt om hva for no musik de forskjellige liker.. Men fleste parten av oss fikk vel en del av skuldrene for et par dager siden. hehe Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Tror heller at posten blir slettet ganske fort;) men jeg hører mest på rap/hip hop.. end of story posten trenger ikke å bli sletta selv om dne er på grensa. er viktig å vite hva som inspirere folk når dem modder :) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 hører på internett radio jeg Gotham Radio, the dark side of metal :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 NRJ Radio på meg. :) Også en del trance... Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlazt Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Høre på masse random Trance og Dance, blri sikkelig i humør til å modde når jeg tar en pils å hører på den type musikk ;) Siter Min BMW E39: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=116680 www.zargate.no - Møre og Romsdal's beste LAN party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 trance er det eneste jeg kan choppe til =) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Hører BARE på hip hop/rap og rnb når jeg chopper..ganske chill det:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Når jeg moddar så brukar jag ikke höre på noen musikk, Men Rammstein er bra. Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 trance her og...skjer innimellom at detter inn noe rap og hiphop type mysikk Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Høre bare på ekte musikk (iron maiden) ikke nokka data lagd crapp musikk.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 hehe, jeg hører for det meste på trance, techno osv... Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg