Jensemann Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Guns and roses selvfølgelig...... Musikk i aller høyeste grad. Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 ohhhhhhhhhhhh... Wow. Kjekk i kjeksen nå hva? ah, karmøy bu, forklare alt XD Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Ja. Det er godt mulig det. Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Skikkelig musikk krever instrumenter av et slag. Og ikke kom med at pc er et instrument. PC er PC, og instrumenter er instrumenter... hm.. hvordan vil du definere et instrument? Sitat fra Caplex: instrument (av lat. instruere, innrette, ordne, stille opp), finere verktøy, redskap el. apparat; musikkinstrument. Ut ifra dette, vil man vel kalle en PC for et instrument? Altså.. med et instrument lager man musikk. Via en PC og et program lager man musikk... skjønner ikke problemstillingen?? La folk høre på hva de vil, din eller min musikk er ikke nødvendigvis best for alle X [/Quote] Ja, Jensemann? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Ja, Jensemann? Svaret er enkelt. I denne sammenhengen er et instrument et musikkinstrument. Eller var det vanskelig? PC'en kan godt være et instrument, men ikke et musikalsk et. Imponert over at du fant fram i leksikonet jeg... Bra til å være 14 år!(NOT) X-ecutioner jerkoff Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 e alle koparvik folk lika slappe i skallen så deg? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Okei... for det første, jeg er 16... For det andre, hva i all verden har alderen min med dette å gjøre?? Når du bruker pcen til å lage musikk, blir pc et instrument.. skjønner du ikke det? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 slipknot er knallbra... (!!) Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 slipknot er knallbra... (!!) YES!!! Bare surt at de har gått i oppløsning etter at Craig ble syk. :( Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 YES!!! Bare surt at de har gått i oppløsning etter at Craig ble syk. :( vet.. er 3 stk. som fortsatt er i gruppa.. åssen syk vart craig? Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 slipknot er knallbra... (!!) Nå kommer jeg til å ha mareritt et par måneder fremover :scared :roll: :D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Nå kommer jeg til å ha mareritt et par måneder fremover :scared :roll: :D hehe. dem er da ikke så skumle chicken Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 slipknot er knallbra... (!!) Så syk ut hele gjengen :P Hehe.... Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 e alle koparvik folk lika slappe i skallen så deg? Skal du fortsetta å varr frekke i kjeften, så ta det på PM. Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 skal sies at jeg passerte 18 for noen år siden.... men EGENTLIG sp har jeg Rosa Helicopter på repeat når jeg modder :rolleyes: LOL ' har det litt med en hard oppvekst eller noe dette? :p Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg