Gå til innhold

sentrallås volvo 460

Ranger emnet

[JR-Performance]

Anbefalte innlegg

Hei! låsen på venstre bakdør på en volvo 460 skjer det ikke noe med når jeg låser døra. lurer på hvordan man tar vekk dørtrekket på denne døren? noen som har gort det? eventuelt illustrasjoner? fra håndbøker osv? andre som har hatt liknende prob med sentrallås?

alle svar mottas med stor takknemmelighet

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt akkurat samme problemet på min 460. Sentrallåsmotoren i vestre bakdør på min også som ikke ville mer. Hørt flere også har hatt problemer med akkurat denne døra på disse bilene. Fant ut at det i hvert fall var strøm bak til motoren i min bil, så problemet var motoren. Skrudde den ut og tok den inn og lot den ligge en uke før jeg prøvde å koble den til, og da var det plutselig liv i den igjen. Men var ikke alltid den hang helt med, så kjøpte et komplett sett med fjernstyring og 4 motorer til 299 på mobilsentrum.no og byttet ut motorene med den ene av disse, så nåp funker den. Akkurat hva som er galt med motoren vet jeg ikke, men er nok fuktighet. Kan legge opp tegninger til hvordan du får av dørpanelet i kveld eller i morgen. Må skru ut 3 skruer og så er det festet med klips i bunnen. Skal skanne inn tegningene jeg fikk av Volvo når jeg kommer hjem i kveld eller i morgen hvis du vil ha de.

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har scannet inn de arkene jeg har på dette fra Volvo:

Hvordan du tar av dørpanelet

Hvordan du tar ut sentrallåsmotoren (side 1)

Hvordan du tar ut sentrallåsmotoren (side 2)

Ville egentlig tro det er motoren som er gåen her, eller denne det er noe feil med. Kan måle med et multimeter om det kommer strøm på ledningene inn til motoren i det du låser opp og igjen. Bare spør hvis det er noe mer du lurer på om dette, dreiv ganske lenge med dette selv.

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider