Gå til innhold

Subaru Impreza WRX STi sett i lillestrøm

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

og problemet ligger hvor?

bare det at det var JÆÆÆÆÆVELIG plagsomt på OBS i hvertfall!!!!!

men hu sitter vel alltid bak pedalene, når far er inne å handler?! :rolleyes:

men jeg ser ikke helt vitsen i dump på sti, senker jo bare motorefekten og responsen....

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare det at det var JÆÆÆÆÆVELIG plagsomt på OBS i hvertfall!!!!!

men hu sitter vel alltid bak pedalene, når far er inne å handler?! :rolleyes:

men jeg ser ikke helt vitsen i dump på sti, senker jo bare motorefekten og responsen....

begynn å grin a mann!er nesten over ett år siden det skjedde...la det ligge..om dama hans liker dumpen så har vel ikke du noe med det å gjøre vel?hans bil..han får bestemme hva han skal med den..aight?

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynn å grin a mann!er nesten over ett år siden det skjedde...la det ligge..om dama hans liker dumpen så har vel ikke du noe med det å gjøre vel?hans bil..han får bestemme hva han skal med den..aight?

hehe... vi får ønske han lykke til.

med dama, og dumpen....

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ass din kødd, du gir deg aldri ? :P

Kom skal du få en klem :kiss

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jo nesten tro at det er en vanlig WRX siden han har det merket. Men ikke STI merket, hvis det var en STI så hadde det vel stått der?

Dessuten så har en vanlig WRX scoop på panseret. Jeg kan ikke se et scoop på panseret og det tror jeg ingen kan, siden scoopet er en 30 cm+ høyt.

Jeg tror det er en vanlig WRX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jo nesten tro at det er en vanlig WRX siden han har det merket. Men ikke STI merket, hvis det var en STI så hadde det vel stått der?

Dessuten så har en vanlig WRX scoop på panseret. Jeg kan ikke se et scoop på panseret og det tror jeg ingen kan, siden scoopet er en 30 cm+ høyt.

Jeg tror det er en vanlig WRX.

Scoopet er da ikke 30cm. hehe.

Tipper det er maks 7-8cm høyt på en STi.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider