Hot Rod Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Vinyltak! Skikkelig 70-talls look! :D Neida. Skikkelig surt å oppleve slikt Problemet med sparkel er at det ikke vil henge skikkelig over tid på en så tynn, stor flate som taket. Små vibrasjoner vil riste den løs etterhvert. En "juksemetode" mange bruker når de f.eks skal rette småbulker på sidene på store varebiler ol. er å punkte fast små avstivere på innsiden. Små flatjern "striper" på etpar cm bredde, ca 2-3 mm tykke som går fra en profil til en annen. På den måten blir platen mellom de to profilene langt stivere enn originalt og vibrerer mindre. Bare en tanke... Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Snakka i dag med noen andre som takserte bilen,kom opp i ca 30.000 for skifte tak og fikse bilen! :scared hmm.. Tippa ganske riktig, jeg da. ;) Det er dyrt med takjobb.. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Kan bli dyrt med bytur skjønner jeg :) Men om du kjøpte den for 30", og eventuellt får ca 20.000,- i erstatning fra dancing queen, ville jeg rettet bilen så godt som mulig, og solgt den som bruksbil for 15"++. Men da bør du seff få mer enn 20" i erstatning av han karen, og få solgt bilen for mer enn 15" for at det skal begynne å bli verd å gjøre. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Handleliste: 2 stk Balltre 2 stk Kamerater som kan slå 1 stk kamerat som kan holde personen 1 stk rull svart bossek Eller sende en torpedo på stakkaren og tvinge litt for peng ut av han. Ok, fra humor til litt alvor Ole. Få peng av fyren å fiks bilen din. Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 :pics :redxpoke Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Jeg ville nok tatt en prat med den skyldige personen, en mulig deal kan jo være at han kjøper bilen av deg for den summen du betalte for den (og du seff plukker ut alt ekstrautstyr du har puttet i bilen i ettertid). Hvis personen fortsatt bor hjemme så kan det også være en fordel å ta med foreldrene hans (og kanskje dine hvis du også er i den aldren) og ta en samtale om greiene. Jeg vil hvertfall si at det er totalt bortkasta å bruke 20k på å rette opp bulker som ikke synes på bilder på en bil til 30k. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Minner meg om en fest jeg var på i mine yngre dager (ok da, ca 3 år siden) Der sto en kar å dansa på panseret til en han ikke likte. Så kom noen ut å spurte hva han dreiv med. Problemet var at det var to identiske mercedeser der og den han danset på var nylakkert med kamelonlakk. Urk.... Tror eieren fikk litt over 20.000,- Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg