Gå til innhold

Trondheim: Hvor har politiet kontroller?

Ranger emnet

Zamot

Anbefalte innlegg

Har hørt mye rykter og lest i aviser om at politiet har hatt kontroll diverse steder rundtom i Trondheim. Men HVOR NØYAKTIG STÅR DE MED LASEREN? Eller radaren? Hvilke strekninger bør man aldri råkjøre? Når?

HOLD TOPIC, og prøv å vær presis, og begrunn innlegget med at man har selv sett kontoll/blitt stoppet, eller evt. om det er ubekrefta... Adresser og link til kart er bra!

Kan begynne jeg da:

Elgesetergate:

-Ofte kontroll sørover, Radar settes opp rett mellom innkjøring til bunnpris og bussholdeplassen der. De sitter f.eks. i en sivil hvit mondeo som er parkert ved blokka, vanskelig å få øye på. Så står de med uniformerte biler ved Bjørns Kiosk og stopper de som dreit seg ut.

-Har også opplevd at de sitter i en hvit sivil kassebil med laser på Bjørns, og huker tak i folk i lyskrysset ved Rema.

-Har sett at politiet står i kollektivfeltet på E6 ved innkjøringen til Siemens, altså når man kommer sørfra inn mot Trondheim. Har aldri fått med meg om/hvor laser/radar står, men skummelt om de måler deg i det det blir 60-sonen. Lenge siden siste jeg har sett de der.

-Om man kjører fra Heimdal nedover mot byen, nedover Bjørndalen og John Aae's vei kommer man til en rundkjøring (rett fram = under E6, mot City Syd som fåes på høyre hånd). Før rundkjøringen er det en oppoverbakke og høyresving. Da har jeg sett en sivil politimann som står på gangveien, og gir beskjed om hvilke biler som skal stoppes, så står politi og vegvesen(!) i rundkjøringen og kontrollerer kjøretøyene.

-Også lest i avisa og hørt rykter om mange som har mista lappen på både omkjøringsveien og okstadbakken m.m., spesielt på natten i helgene, og blitt tatt av sivilbiler...

Lenge siden:

-Om man kommer opp fra møllenberg (kirkegata?) og kjører til høyre mot festningen (stading. Dahls gate?), er det en kraftig venstresving med gangfelt. Så en politikar som satt med laser (den gang i en rosa peugeot) og sikta på de som kjørte oppover mot festningen (altså før venstresvingen). Har flere ganger mye politi som står på parkeringsplassen ved de store gressplenene ved festningen.

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Har sett at politiet står i kollektivfeltet på E6 ved innkjøringen til Siemens, altså når man kommer sørfra inn mot Trondheim. Har aldri fått med meg om/hvor laser/radar står, men skummelt om de måler deg i det det blir 60-sonen. Lenge siden siste jeg har sett de der.

.

de står i bussholdeplassen nederst i okstad bakken

ofte kontroll rett utenfor grilstad tunnelen retning stjørdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

elgesetergate:

*nordgående retning, radar/laser mellom steinene ved din parkeringsplass zamot(hvis det er like etter rema 1000), huker inn der budget var før.

*Hender også de står rett ved fotoboksen ved prinsen kinosenter

Grønlibakken(fossegrenda)

*begge retninger, står ofte nederst og stopper biler ved eivind oppland gocart senter. Hender de også bare står gjemt langs den veien uten radar/laser

*hender også de har kontroll ved movies i bratsbergveien

Moholtlia

*sett at de står på nardokrysset og måler

*har også sett at de stå på en av de to bruene på strekket etter moholtlia(nordgående)

mvh

Fuck dying, die fucking

Lenke til kommentar
Del på andre sider