Nismo Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Rett bortenfor huset mitt endte en forbikjøring i høy fart litt dårlig idag http://www.nordlys.no/nyheter/article1615637.ece To små barn kom også til skade i ulykken der ene bilen havnet utenfor veien etter å ha blitt påkjørt i høy fart av en utenlandsregistrert Audi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Her er bilder jeg tok med min mobil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Ulykken skjedde da en svenskregistrert Audi personbil med en person i stor fart presset seg på venstre side forbi bilkøen på vei nordover på Stakkevollveien. Høres ut som god gammeldags idiotkjøring... Får håpe de kommer seg på beina igjen. Det er kanskje litt stygt å spørre, men hva slags telefon har du tatt bildene med? -edit- Fant det ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Å fytti!Jævlig kjipt når slikt skjer..:( Spesielt i "nærmiljøet"..men du nismo,hvor bor du i Tromsø? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 uffameg, bra at det gikk så bra (forholdene tat i betraktning) men husk å gjør nummerskilt o.a. ting uleselige :P hmmn ser jeg feil eller er det - En VW passat stv - En Mazda 626 sedan - En hyundai (husker ikke navnet) - Og en velta Audi A4? :P Svenskene tar hevn for 1905 :scared ser dog ikke ut som det var så veldig høy fart, kan ikke si jeg ser noen airbagger som er utløst Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Au, så ikke godt ut det nei..får håpe det gikk bra med barna og dem.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Hyundai H-1 er det nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 ser veldig skjeiv ut den audien!, ser ut som at brannmannen liker å sprute skum :) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelkiller Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Stemmer for at svenske grensen flyttes! Ja, og da helst til Midtøsten eller et sted like langt unna m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Ikke for å klage, men er det er vel ikke pent å legge ut bilder av biler innvolvert i kollisjoner med synlige kjennemerker. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 skjedde det e i dag mandag eller søndag Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 søndag.... Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg