Darkstar Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Noen som har Golf III som har fått godkjent Mono visker på sin bil??? Min bror sliter med biltilsynet.... De papirene som fulgte med Bonrath viskeren hans er tydligvis ikke god nok for det norske biltilsynet..... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Å hva begrunnet de det med?? Dem er jo hatere av sånne bilglade folk som oss... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Jeg fikk beskjed om at så lenge viskeren var "parkert" nede og ikke midt opp på ruta var alt i orden (Hadde TUV papirer). Men det er jo selvsagt forskjellig fra biltilsyn til biltilsyn... Dem kjører ikke akkurat noen konsekvent linje må jeg si :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 SÅ lenge det er TÜV papirer på det så kan de bare drite og dra... eller så er det bare å vise uten viskere.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Originally posted by nitewlkr SÅ lenge det er TÜV papirer på det så kan de bare drite og dra... eller så er det bare å vise uten viskere.... Vet du bare kan skru av viskeren på bakruta så kan dem ikke si noe, men frontruta er det litt annerledes med vel?? Men som ble skrevet at hvis den står nede så sier de ikkeno, burde gå greit da for da hindrer jo ikke det sikten... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Det står spesisfisert i TÜV papirene at godkjenningen kun gjelder når viskeren står i liggende modus. Dvs _ikke_ rett opp.;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Originally posted by Passat_RS Noen som har Golf III som har fått godkjent Mono visker på sin bil??? Min bror sliter med biltilsynet.... De papirene som fulgte med Bonrath viskeren hans er tydligvis ikke god nok for det norske biltilsynet..... Fikk min godkjent med de.. Og den sto midt på ruta.... Sier de noe på de så er det jo bare å argumentere at hvor mye sikt hindrer den... Sier de noe da så spør om du ikke kan bruke viskeren i det hele tatt da.. Og hva med de som har 2 viskere.. Hindrer dobbelt så mye...... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Begrunnelsen var at den ikke visket godt nok øverst i hjørnet på fører siden og det gjorde at bilen ikke var trafikk sikker, svada spør du meg.... Biltilsynet i Bergen og Nordhordland er håpløse..... priker på det meste....... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Jeg sier bank i bordet med TÜV godkjenningen. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Viskeren opprettholt ikke noen direktiver som norge har, k-Dir og R-Dir husker jeg rett, og det var dette lille hjørnet som man kan titte på stjerner og kometer som den ikke visket på....:rolleyes: Og disse lønner vi med skatt... uff og uff Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg