icecold- Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Sto på Shell på Nordkjosbotn da denne franskregistrerte M5'n rullet inn... Selv om den ikke er norsk tenkte jeg at jeg skulle legge ut bilder av den. Er jo tross alt et sjeldent syn her i Norge og hvertfall her i Tromsø-området. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 en tysker som har kjørt deg bort?? Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 en tysker som har kjørt deg bort?? Tysker med franske skilt? Feit vogn! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Å fytti helve***!en m5 på vollan,helt hinsides! Helt syk vogn! Var du kanskje på nordkjosmessa?:) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Sto på Shell ja...hehe...er vel hissig på tanken den der Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 tror jeg så den dær i trondheim forrige tirsdag. sikkert på ferietur... Rå bil. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Hvem luring tar med seg en E60 M5 på Norske veier på ferietur? :D Ville for min del heller valgt en cruisetur gjennom Russland. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Kanskje en som mener muligheten for å få beholde bilen er bedre i Norge enn i Russland. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Nice gubbebil. det er jo masse fine svingete veier i Norge da. Denne bilen skal brukes til slikt. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Haha, M5 er vel pokker meg ingen gubbebil!! 7-serien er gubbebil :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg