Fox Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Hvor mye og hvor utføres påfyll av AC gass? Tror det er en lekasje så må også få stilt diagnose på feilen. Er en MB 220TDCI 1999 mod. Sverige er et høyst aktuelt alternativ. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Hvor mye og hvor utføres påfyll av AC gass? Tror det er en lekasje så må også få stilt diagnose på feilen. Er en MB 220TDCI 1999 mod. Sverige er et høyst aktuelt alternativ. Du får fylt det på merke verksted Bertel O.Steen vertfall Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Tror det er mellom 1 og 2 kg med gass på anlegget. Koster ikke mye å få stilt diagnose i Norge heller da. Jeg betalte 1500 kr for lekasje testing på 3 dager + fylling og arbeid. ikke dyrt det. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Tror det er mellom 1 og 2 kg med gass på anlegget. Koster ikke mye å få stilt diagnose i Norge heller da. Jeg betalte 1500 kr for lekasje testing på 3 dager + fylling og arbeid. ikke dyrt det. Svart eller, miljøavgifta ligger jo omtrent på det. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 nei, men dette er ikke ett firma som egentlig fyller på biler, de fyller til industrielle firmaer. Så kan hende de droppet avgiften da de fylte på bilen min. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg