Gå til innhold

Hva skjer med bilen min??

Ranger emnet

Maroc

Anbefalte innlegg

Nå kan det hende jeg bæsjer på leggen siden jeg ikke har mye peil på golf, men hva med tomgangsregulatoren\motoren da ?

For min del kan det være hva som hels, kan også være tomgangsregulatoren også ass, men skal til vagen å ta en test så finner jeg ut en gang for alle hva det er..

1994 Golf III GTI 16v :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For min del kan det være hva som hels, kan også være tomgangsregulatoren også ass, men skal til vagen å ta en test så finner jeg ut en gang for alle hva det er..

Jepp er nok det beste og kanskje også det billigste. Jeg skulle ha min inn på fredag, men måtte avbestille da jeg ligger i minus på kontoen min :(

Så får håpe du kan gi meg et bra svar når de har funnet problemet på din bil :)

2003 VW Passat 1.9TDI STV

* 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt)

* 92, Golf GTI 8V (Solgt)

Tråden om golfen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp er nok det beste og kanskje også det billigste. Jeg skulle ha min inn på fredag, men måtte avbestille da jeg ligger i minus på kontoen min :(

Så får håpe du kan gi meg et bra svar når de har funnet problemet på din bil :)

Var på vagen i dag får å kjøre en sånn test, men neeei da dette må bestilles, de hadde ikke noe ledig før den 28/6-05, først da skal jeg ha den testen, den kosta ca 300,- sa han karen bak disken.. Han nevnte også at han ikke kan si sikkert hva det vil koste å ordne problemet. Jeg gikk ut derrifra og tenkte "dere skal faen ikke få ordne en dritt på bilen min", vet hva prisene ligger på her.. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vagen i dag får å kjøre en sånn test, men neeei da dette må bestilles, de hadde ikke noe ledig før den 28/6-05, først da skal jeg ha den testen, den kosta ca 300,- sa han karen bak disken.. Han nevnte også at han ikke kan si sikkert hva det vil koste å ordne problemet. Jeg gikk ut derrifra og tenkte "dere skal faen ikke få ordne en dritt på bilen min", vet hva prisene ligger på her.. he he

Ja, de har visst så "mye" å jørr nå for tiden. Du får gi klar beskjed om at de ikke skal fikse noe :P

Håper de finner feilen

Tråden om golfen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hei.

Har du hatt bilen på diagnose nå? Venter spent på å få svar da jeg sliter med samme problemet. helpme

Joa de sa jo det at jeg kunne komme innom på dagen den 28/6-50, når noe sier "på dagen" så regner jeg med at det er i 11-12 tiden, men neeeeei da, var der i halv tolv tiden, så sier han, "nei jeg skulle hatt bilen din inne klokken 07:00 jeg" "nå har jeg ikke no ledig" Så hadde han visst en lite luke der han kunne ta bilen min på torsdag klokken syv, altså i morgen.. Så da får du sikkert svar vettu, kommer med tilbakemelding jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Typisk. Har hatt bilen min på verksted i snart 2 uker jeg nå.

De hadde ikke ledig, men de skulle ta den når de fikk tid hvis jeg lot den stå hos dem i en uke eller to. Typisk at det tar hele 2 uker og :mad:

Men men. gleder meg til å få fikse problemet. Går ikke ann å kjøre sånn som det er nå uansett. Eller går jo, men er nok ikke så bra for motoren.

Tråden om golfen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Typisk. Har hatt bilen min på verksted i snart 2 uker jeg nå.

De hadde ikke ledig, men de skulle ta den når de fikk tid hvis jeg lot den stå hos dem i en uke eller to. Typisk at det tar hele 2 uker og :mad:

Men men. gleder meg til å få fikse problemet. Går ikke ann å kjøre sånn som det er nå uansett. Eller går jo, men er nok ikke så bra for motoren.

Irriterende at det skal ta så lang tid ass, det er ikke aktuelt for min del at den blir der i hele morgen, skal på ett annet verksted får å bytte klosser og skiver foran og bak, så han sa jo at bare den testen vil ta en kort time, så vi får se om de klarer det på den korte timen.

Nei det er ikke bra å kjøre sånn, nå i det siste dør motoren min helt ut når motoren en kald, men når den er varm dør den ikke.. men men, gleder meg til å få det ut av verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, vagen tok til slutt bilen min på en diagnose test, men kom frem til et skuffende svar, de fant ingen feil med bilen min, rart synes jeg da men, fikk en tekniker til å kjøre bilen min, når vi kjørte en runde merka han ikke noe rart med bilen min, han nevnte at det kan være en kronisk feil eller no, men han sa det kan være mange grunner til at den oppfører seg som den gjør noen ganger, det var da ingen stor vits i å invistere store pengebeløp på en ting når det ikke en det som er feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
hei, smekk ut luftinntaket og rens som faen, ta også i (snegle huset) og fjern all skit og lort, ta ut tomgangsregulatoren og rens den også, ett jeg gjorde dette har jeg ikke opplevd noenting .. :D try it.. bare følg og rens fra luftfilteret og oppover.. :D

Hei. takker for råd her. Jeg tenkte å prøve dette i dag!

Men hva skal jeg rense med osv?

Tråden om golfen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aaakkurat det samme problemet, hos meg var det faktisk hele forgasserflensen som hadde delt seg på en måte, så den lå faktisk laus oppå innsuget ;) trakk litt falsk luft ja skal en si..

Funker allti å stikke hodet under panseret og sjekke om alt er ok, etter å rikke litt på diverse og skru til no skruer så ser jeg at hele boksen oppå innsuget der er laus;)

Snart '01 Lotus Elise MK2;)

'93 VW Golf 3 1,8GL

'93 (x)Mazda RX7 FD3S

'93 (x)Mazda RX7 FD3S Mazdaspeed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider