Gå til innhold

Hva skjer med bilen min??

Ranger emnet

Maroc

Anbefalte innlegg

hei, smekk ut luftinntaket og rens som faen, ta også i (snegle huset) og fjern all skit og lort, ta ut tomgangsregulatoren og rens den også, ett jeg gjorde dette har jeg ikke opplevd noenting .. :D try it.. bare følg og rens fra luftfilteret og oppover.. :D

Hei skal prøve dette, hvordan tar man av tomgangsregulatoren a?

1994 Golf III GTI 16v :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den sitter under speilhuset "sneglehuset", jeg har elektrisk regulator, det kan hende du har "en motor", er det en sånn elektrisk en som jeg har så er det bare å sprute på med silikonspray, du kan også bruke forgrassrens.... men prøv silikon først..

det du gjør er at hvis det er en elektrisk en så bare lirker du den ut... er det "motor" så må du sikkert løsne en skrue her og der...

lykke til :D husk å rens speilhuset(bare det du når med fingra ikke hell på med dritt inni dær) og luftinntaksrøret skikkelig godt, kan være at det er alt som trengs...

virker som dette er et relativt stort problem hos golf... kanskje denne posten skulle blitt sticky???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den sitter under speilhuset "sneglehuset", jeg har elektrisk regulator, det kan hende du har "en motor", er det en sånn elektrisk en som jeg har så er det bare å sprute på med silikonspray, du kan også bruke forgrassrens.... men prøv silikon først..

det du gjør er at hvis det er en elektrisk en så bare lirker du den ut... er det "motor" så må du sikkert løsne en skrue her og der...

lykke til :D husk å rens speilhuset(bare det du når med fingra ikke hell på med dritt inni dær) og luftinntaksrøret skikkelig godt, kan være at det er alt som trengs...

virker som dette er et relativt stort problem hos golf... kanskje denne posten skulle blitt sticky???

Skal se hva jeg får til, renser det en dag jeg får litt tid til overs, men takk for all hjelp

1994 Golf III GTI 16v :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider