Gå til innhold

Min toppløse Tyskersliter..

Ranger emnet


gsi-power

Anbefalte innlegg

Halla!:D

 

Gikk til innkjøp av en slik en for noen dager siden..

 

Orginal bil..foruten 1,8 git motor..samt understell/bremser.

 

Stab-stag mellom tårn, forsterka/stiva opp mellom brue forran og ett bak..bilen er Stiv!..gøy på landevei;) Senka 40/40

 

Bilen er i grei stand, ser ikke så verst ut heller, gikk til innkjøp av nye lykter + blink/park, (bestilt)

 

Bilen:

 

Bilde069.jpg

 

Bilde072.jpg

 

Store planer, må bare finne den rette veien å prioriotere ting;)

 

kjedleige lykter a gitt..

 

Bilde048.jpg

 

Bilde047.jpg

 

Fjern monteringsinnsatsen til 2ern og modifiser no skiver så får du de inn:P

 

Bilde050.jpg

 

Bilde052.jpg

 

Bilde051.jpg

 

Frisk resultat..

 

Bilde056.jpg

 

Bilde064.jpg

 

Her må vi få klemt inn no anlægg:D

 

Bilde079.jpg

 

Ellers blir det toning av ruter, sentral-lås/alarm med bevegelsessensor, andre felger, emblemfri grill, seter, stereo, nye baklamper er bestilt...helt klare chrystal:D

 

Ratt/nav er bestilt..samt gulvmatter.. Så skal jeg få fiksa et *mini* skilt i front;) Ellers kommer ting etter hvert:P

 

God start på sommersesongen dette;)

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker bukker neier og klemmer:P..

 

Interiøret er ikke så værsting at det gjør noe..men skal knipse noen..

 

Bra farvevalg syntes jeg og..sto i stil med bilen:D

 

var på hurtigruta carglass..skulle ha 4100kr for alle ruter, uten frontruta..ille pris det? Men sure penger uansett.. :scared Her snakker vi soting:P

 

PSt: Passer interiøret fra 2`ern?

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker:D

 

Skal ta godt vare på bilen:D

 

Det er en mangel på den..den har fangere og buelister men ikke no skjørter..ser kanalen, jekkfeste hele veien...finnes det no jeg kan bruke fra 90 2er som bruke sammens med de skjermbredderne som står på tro? eller må jeg på merkebestemt sideskjørt?

 

thx:D

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker:D

 

Skal ta godt vare på bilen:D

 

Det er en mangel på den..den har fangere og buelister men ikke no skjørter..ser kanalen, jekkfeste hele veien...finnes det no jeg kan bruke fra 90 2er som bruke sammens med de skjermbredderne som står på tro? eller må jeg på merkebestemt sideskjørt?

 

thx:D

 

Jeg hadde orginale sideskjørt på min, syntes det var ganske pent. Finnes sikkert en cab på en eller annen høgger rundt omkring som har disse.

 

Sånn var de på caben min hvertfall:

h.jpg

2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen)

1996 Vw Transporter (bruksbil)

1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726

1989 Vw Golf Diesel (Konebil)

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginale skjørter/breddere er temmelig dyrt å skaffe, og finner du slike i god stand på hoggeren har du vinni i lotto. De orginale skjørtene passer heller ikke med bredderne du har, og de orginale bredderne passer ikke spesielt godt med fangerne du har (siden de ikke er orginale). Så skal du ha orginale skjørter (som er de absolutt kuleste skjørtene du kan ha til den), må du nok skaffe tilhørende breddere og orginale fangere.. hvertfall for at det skal se gjennomført ut. Det koster litt, men er mye kulere enn all annen "styling" du får til einsercaben.

 

Bilen ser strøken ut den, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde orginale sideskjørt på min, syntes det var ganske pent. Finnes sikkert en cab på en eller annen høgger rundt omkring som har disse.

 

Sånn var de på caben min hvertfall:

h.jpg

 

wow..jøss for en fin cabbert a :P

 

Hvordan interiør hadde du der?

 

Jeg ser jeg mangler trekket som skal være over kalæsjen når den er rullet ned...mulig å få kjøpt den en plass?:O

 

Tror jeg går for plastikkskjørt..*styling* oplegg der..så tilpasser jeg de til bredderne :)

 

Jippi..i dag skal jeg hente rattet, navet og det nye *mini* skiltet mitt..wohoo:D

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår