gsi-power Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Halla!:D Gikk til innkjøp av en slik en for noen dager siden.. Orginal bil..foruten 1,8 git motor..samt understell/bremser. Stab-stag mellom tårn, forsterka/stiva opp mellom brue forran og ett bak..bilen er Stiv!..gøy på landevei;) Senka 40/40 Bilen er i grei stand, ser ikke så verst ut heller, gikk til innkjøp av nye lykter + blink/park, (bestilt) Bilen: Store planer, må bare finne den rette veien å prioriotere ting;) kjedleige lykter a gitt.. Fjern monteringsinnsatsen til 2ern og modifiser no skiver så får du de inn:P Frisk resultat.. Her må vi få klemt inn no anlægg:D Ellers blir det toning av ruter, sentral-lås/alarm med bevegelsessensor, andre felger, emblemfri grill, seter, stereo, nye baklamper er bestilt...helt klare chrystal:D Ratt/nav er bestilt..samt gulvmatter.. Så skal jeg få fiksa et *mini* skilt i front;) Ellers kommer ting etter hvert:P God start på sommersesongen dette;) Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 sattan for ei pen farge! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Nyyydelig bil :D Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Skikkelig fin farge! Bilde av interiøret??? :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 grattis med en sinnsykt fin golf!! Pass godt på den ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Grattis med Kæbb! ....begynner å bli endel av dem nå;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Takker bukker neier og klemmer:P.. Interiøret er ikke så værsting at det gjør noe..men skal knipse noen.. Bra farvevalg syntes jeg og..sto i stil med bilen:D var på hurtigruta carglass..skulle ha 4100kr for alle ruter, uten frontruta..ille pris det? Men sure penger uansett.. :scared Her snakker vi soting:P PSt: Passer interiøret fra 2`ern? Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Egentlig ikke fan av cab'er med 90-fangere og sånn, men den har var skikkelig tøff! Likte den godt... fargen var pen! Gratulerer med fin bil :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Grattis med rå bil, akkurat slik jeg liker cab-ene:P Pass godt på den!! Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Takker og bukker:D Skal ta godt vare på bilen:D Det er en mangel på den..den har fangere og buelister men ikke no skjørter..ser kanalen, jekkfeste hele veien...finnes det no jeg kan bruke fra 90 2er som bruke sammens med de skjermbredderne som står på tro? eller må jeg på merkebestemt sideskjørt? thx:D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Takker og bukker:D Skal ta godt vare på bilen:D Det er en mangel på den..den har fangere og buelister men ikke no skjørter..ser kanalen, jekkfeste hele veien...finnes det no jeg kan bruke fra 90 2er som bruke sammens med de skjermbredderne som står på tro? eller må jeg på merkebestemt sideskjørt? thx:D Jeg hadde orginale sideskjørt på min, syntes det var ganske pent. Finnes sikkert en cab på en eller annen høgger rundt omkring som har disse. Sånn var de på caben min hvertfall: Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Grattis med Kæbb! ....begynner å bli endel av dem nå;) He, he.. john arne da.. vet du ikke at de har sluttet å produsere dem :) doh Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Orginale skjørter/breddere er temmelig dyrt å skaffe, og finner du slike i god stand på hoggeren har du vinni i lotto. De orginale skjørtene passer heller ikke med bredderne du har, og de orginale bredderne passer ikke spesielt godt med fangerne du har (siden de ikke er orginale). Så skal du ha orginale skjørter (som er de absolutt kuleste skjørtene du kan ha til den), må du nok skaffe tilhørende breddere og orginale fangere.. hvertfall for at det skal se gjennomført ut. Det koster litt, men er mye kulere enn all annen "styling" du får til einsercaben. Bilen ser strøken ut den, stå på! Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Jeg hadde orginale sideskjørt på min, syntes det var ganske pent. Finnes sikkert en cab på en eller annen høgger rundt omkring som har disse. Sånn var de på caben min hvertfall: wow..jøss for en fin cabbert a :P Hvordan interiør hadde du der? Jeg ser jeg mangler trekket som skal være over kalæsjen når den er rullet ned...mulig å få kjøpt den en plass?:O Tror jeg går for plastikkskjørt..*styling* oplegg der..så tilpasser jeg de til bredderne :) Jippi..i dag skal jeg hente rattet, navet og det nye *mini* skiltet mitt..wohoo:D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Grattis med nybil! den var skikkelig rå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg