Gå til innhold

Min toppløse Tyskersliter..

Ranger emnet


gsi-power

Anbefalte innlegg

Hvorfor det? hva gjør det til det?

 

det første er vel at de IKKE er utstedt av biltilsynet...dermed er disse skiltene mindre,mindre leselige for fotobokser/overvåkning..de har annerledes font på skriften...rett og slett og ulovlige....

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har nesten klint fronten inn i en patruliebil..de bryr seg ikke :D

 

De bryr seg ikke så lenge de har en kontroll. Og dessuten er det UP som har større forutsetninger for å reagere på sånne ting. En vanlig betjent kan du snakke trill rundt, om han ikke har nok greie på sakene sine.

 

Men vent til den dagen du kommer oppi en kontroll......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bryr seg ikke så lenge de har en kontroll. Og dessuten er det UP som har større forutsetninger for å reagere på sånne ting. En vanlig betjent kan du snakke trill rundt, om han ikke har nok greie på sakene sine.

 

Men vent til den dagen du kommer oppi en kontroll......

 

jash..tar det når det kommer...eller om jeg får søke for et slikt skilt..ser mange amcar med såkalt 'mini* skilt..

 

Ellers har jeg handla inn *panserløftere* gassdempere som skal monteres etterhvert..

 

Passer dash/instrumenter fra 2ern inn i cabben tro?

 

hva tar folket interiøret fra..som smetter inn i cabben?

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ørliten oppdatering:

 

Ratt/nav er nå montert..bra tykkelse..godt å holde i..fornøyd. + gulvmatter;)

 

Bilde021.jpg

 

Toning av ruter i boks..slengte på en streamer i frontruta og en logo i bakruta med det samma:D

 

Bilde023.jpg

 

Bilde015.jpg

 

Er ikke mye tonet..men vises godt når sola har senka seg:D

 

Bilde012.jpg

 

Ellers blir det montert alarm/sentral-lås på fredag..så håper jeg at baklampene mine har ankommet byen i dag/morra..altså helt blanke chrystal..

 

Da jeg ikke kan ha noen høytalere bak..grunnet kalæsjen..så må man ty til med bra frontsett...fiksa det i går:D..mangler å handle inn sponplate som skal bygge høytalerne litt ut fra døra.. ellers ligger gassdemperne mine klar for montering.

 

Chrystalblinkers i frontfangern..de venter jeg også på..hvor er de tro.. :boxing....emblemfri grill blir også bestilt snart..samt alu-tanklokk ventes på døra..

 

har no stasj til salgs...

 

chrystal-grøftlys..kun 1 stk til bmw E-36.. 100kr

 

Bilde029.jpg

 

Oval DTm potte med doble enderør.. 500kr (ny) 2.5 toms inngang..

 

Bilde030.jpg

 

Bilde034.jpg

 

Bilde032.jpg

 

Bilde031.jpg

 

Bilde033.jpg

 

Sett 16 alu med bra sommerdekk selges..da jeg skal ha cromhjul..evt hvite;)

så om det er noen som har..og vill bytte (mellomlegg fra min side) så let me know;).....inpress/bredde litt usikkert enda....205/40 R16..4*100, noen hakk og riper..en er litt kantkjørt..ingen kast!!..brede tøffe titaniumfelger..BUD!!

 

Bilde026.jpg

 

Bilde025.jpg

 

Bilde023.jpg

 

Planer:

 

Skal ordne med speil-film oppi panseret..skift ut gulvmattene med alu--matter man klipper ut selv....skal bytte ut de tre instrumentene med hvite..spiller må jeg også ha i nermeste framtid. dvd/lcd blir det i neste uke..;) Så kommer bassen like etter.. :pray

 

Ønsker å kjøpe stoler..må være sidestøtte..passe sånn nogen lunde på det orginale stolfeste.. pene i god stand.. strøkent interiør er også av intresse (sort?)

 

Neste oppdatering blir vel når ting begynner å komme seg på bilen:D

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ikke for å være sær, men tror du blir stående lenge neste gang du kommer i teknisk kontroll.

 

Sotede vinduer foran og ulovlig skilt.

Felgene og rattet må vel godkjennes også.

 

Men for all del. Bilen er dritrå! :)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være sær, men tror du blir stående lenge neste gang du kommer i teknisk kontroll.

 

Sotede vinduer foran og ulovlig skilt.

Felgene og rattet må vel godkjennes også.

 

Men for all del. Bilen er dritrå! :)

 

åÅÅHH!

 

Folk skal ikke tenke sånn..hehe..neida..

 

Felga er godkjent i vognkortet..orginal rattet OG skiltet har jeg her, eneste rutene dah..hm..forrige eier skulle ta seg av eu-kontrollen..så gir prob til han jeg ;)

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åÅÅHH!

 

Folk skal ikke tenke sånn..hehe..neida..

 

Felga er godkjent i vognkortet..orginal rattet OG skiltet har jeg her, eneste rutene dah..hm..forrige eier skulle ta seg av eu-kontrollen..så gir prob til han jeg ;)

 

Ha skiltene i bilen iallefall.

 

"kimojaja" ble stoppet. De lot han ikke kjøre før han byttet skilt. Han hadde sitt i bilen, heldigvis.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår