Gå til innhold

79mod. Kadett C Prosjekt

Ranger emnet

Cordi

Anbefalte innlegg

Hva motor skal jeg velge til min Kadett C, Calibra Turbo eller Cosworth motor??? :rolleyes:

Det står en 2.0S i men lurer på om jeg skal selge den. Men jeg får ikke så mye for den chicken

Kadett%20C%201.JPG

Bilde%2811%29.jpg

Chrysler Stratus 2.0 97mod.

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Opel Kadett C 2.0S 79mod.

Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

c20let eller cosworth, noe jæwli kommer det til å gå uannsett, hehe :D

Det er vel minst ombygging for å putte i en c20let, men Blitzpower fikser det meste for mekking og godkjenning av cosworth også.

Åssen er 2.0S'en du har i børsa nå? fått mye juling?

Regner ikke med at min 1200 holder så altfor lenge, så er på utkikk etter en billig 2liter å putte nedi. Bergen er et stykke, men dersom prisen er rett og det som trengs følger med, har jeg sikkert noen venner å besøke i bergen i samme slengen, hehe. Hva slags girkasse bruker du? kutta og sveisa mellomaksel?

Blitzpower har ombyggingsett til c20xe, c20let, v6+

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på coswort kommer eksosen mere gunstig ut, på let så kommer denne tett på bremsehause.

Slipper en ikke tennings problemene med en coswort motor og `? på let må en bygge om varmeapparat eller ha en valdres boks

men ford motor i en opel.....

C20let e tingen :) litt trangt, men det går bra

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider