Gå til innhold

18. & 19. Juni @ Oppdal: Autoslalom/drifting og Drag!

Ranger emnet

Hawkon

Anbefalte innlegg

Street.jpg

18. juni er det autoslalom (med en driftesak på enden av stripa) så tilbake igjen - beste tid vinner. Altså, ikke kun drifting, men kombinert begge. Det vil også gis premie for beste drifting.

19. juni er det streetlegal dragrace. Bruker å stille mange amerikanere som er tøffe i trynet, så i år håper jeg på at noen kan komme med noe ris fra asien som kan spytte på dem ;)

Oppmøte klokka 0900 begge dager for registrering osv.. Opplegget starter i 1300-tida.

(Jeg har ingenting med dette å gjøre, så ikke skyld på meg om det er noe du synes er rart, som f.eks bruk av "fast lane" poster som egen reklame osv.. ;))

Hvor er Fagerhaug flyplass?

Ca. 10km nord for Oppdal Sentrum, ligger helt ved E6 med skilting, umulig å misse.

Hvor er Oppdal?

120km sør for Trondheim

450km nord for Oslo

Ligger midt på E6'n, så det skal godt gjøres å bomme på bygda.

Se http://www.oppdalstreetrace.com/ for (litt) mer info!

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

makan, nå satt jeg å vente på treff med kjøring, så er dette samme helg som BMW treff på rudskogen. er drifteområdet stort?

Om jeg ikke tar heelt feil, så er dette en misvisende annonsering for å dra folk?

Slik jeg har skjønt det, er det premie til den som drifter mest i autoslalom...

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke tar heelt feil, så er dette en misvisende annonsering for å dra folk?

Slik jeg har skjønt det, er det premie til den som drifter mest i autoslalom...

Ok, høres gøy ut. Ble litt dilemma, men jeg tror jeg heller mot rudskogen, to dager med kjøring med BMW klubben, dumt det krasjet. Blir sikkert knall.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke dette helt selv heller ;)

tror det er en premie for raskeste tid på autoslalomen... ruta har tur-retur, som betyr "drifting" der du snur, og her vil beste "drift" premieres.. er vel ikke mer enn det... :/

tror det var vanskelig å få noe med KUN drifting godkjent, mens autoslalom åpna for mer.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt misvisende annonsering ja. Tar selvkritikk på den.

Men: Vi skal ha autoslalom som vanlig, men vi setter opp banen slik at førerene må ta ekstra runder rundt kjegler som kan medføre drifting for de som vil.

Ellers så kommer det folk som driver med drifting som skal holde oppvisning for publikum, noe vi tror vil bli populært. Utstilling av biler blir det også, var snakk om at automote.no kommer en tur for å stille ut.

Ellers så håper vi på fint vær og mye folk.

Setter også STOR pris på om dere som har drevet litt med drifting og lignende tar kontakt på stripa og kommer med innspill dersom dere har forslag til endringer angående løypa.

Dette er første gang vi arrangerer autoslalom, men vi håper dere får det trivelig, og at dette blir en suksess. Dersom dette går som vi håper, er dette noe vi vil fortsette med, da vi synes det er litt lite av denne sjangeren i distriktet.

Så møt opp, og hjelp oss å få til dette.

Mvh Lynco Oppdal Custom & Streetrace.

Lenke til kommentar
Del på andre sider