Gå til innhold

Mb190 motor

Ranger emnet


SilAz

Anbefalte innlegg

Det er nesten bedre å bruke en 8v! Billigere deler! En 16v har sinnsykt dyre deler, og du får ikke ut så mye mere krefter av en 16v som av en 8v. Det er kun når det begynner å gå opp på turtall det er lettere med en 16v...

 

Sjekk innom http://www.mb190klubb.com ! Der er det flere som har turbokonvertert både 2l 8v, 2.3l 8v (230), og 16v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker du i orginal utgave? 8v er enkelt og greit lettere å trimme på.

Altså..

Det er ikke mye effekt, i forhold til pris.

Føler den er litt "oppskrytt".. Det er gjerne en sjelden motor, men koster gjør den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså..

Det er ikke mye effekt, i forhold til pris.

Føler den er litt "oppskrytt".. Det er gjerne en sjelden motor, men koster gjør den!

 

Kommer litt ann på hva du sammenlikner det med. Jeg synes selv disse 16v motorene er litt oppskytt blandt folk. Alle tror at det går så grusomt bra. Greit det er "spreke" motorer, men så fælt går det ikke akkurat...

 

Det som er spennende med disse bilene, er at dem er skjeldene. Liker å ha noe alle andre ikke har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår