k2bjarne Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Hva er så spennende med 90 runder med hylende biler og overbetalte rike mannfolk som nesten aldri kjører forbi hverandre etter 1. runde? Mye feitere å se gutta på GP skrape kne i 280 mens de prøver å komme forbi på yttern! Hva syns dere? GP eller F1? Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 GP Absolutt. mere morro og hardere tryn! Selv om jeg hater begge asfalt sportene. Det kalles ikke motorsport intil man mister veigrepet! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keihin Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Vet ikke hva du mener med GP, men Rossi og gutta kjører så mye sladd for tiden at jeg lurer på hvordan de kan lage dekk som holder et helt løp... Kjør R sykkel på bane selv, så skjønner du også fort at å mestre sladd på noe sånnt er noe av det mest skumle men også mest dritmorsomme man kan gjøre her i verden. F1? Hva er det? Gi meg heller et godt slag med damecurling når jeg skal sove ;) Siter '99 S4 '99 R1 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg