Mayhem Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Fått meg nye felger nå, Rial LeMans tror jeg de het. 17" med 205/40 dekk. Kjøpte de for 2000,- med to nye dekk og to som var brukt en sesong, men mye spor igjen. Felgene er blitt kantkjørt, men må nesten regne med det til den prisen syns jeg. Va tycks? Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Senk kommer etter neste lønning :) Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Samme felgene som jeg har. Måtte ut med 4500 jeg :rolleyes: Men mine var ikke kantkjørt da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg