Gå til innhold

Norsk natur på godt og vondt (sett fra et bilvindu)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

var og jobba i førde for noen uker siden, har aldri kjørt den lille strekningen mellom e16 og e39 forbi sogndal før. masse fin natur og var heldig med været...jeg gir dere norge i et nøtteskall...

bilderdiverse2007.jpg

bilderdiverse2006.jpg

bilderdiverse2005.jpg

liker du det du ser- stem torild skogsholm.......

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det beste med det er at denne står midt i ingenting...jeg spurte dritten i luka om hva jeg betalte for og han sa "det er jo mange fine tuneller her da.."

hahahahahahah.. neste gang jeg skal dit skal jeg ha med 320 femtiøringer.. *ojsann mista dem visst rett uttafor luka jeg* ... ahahahhaha ahahahhaha

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mellom sogndal og lærdal....

Det stemmer nok ikkje. Skiltet står i Fjærland sammen med det som må vere Norges dyraste Bomstasjon. Bittert for oss som må passere den rett som det er...... :scared

Flotte bilder forresten.... :)

2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs!

x 2008 Audi A5 1.8 TFSI

x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG

X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition

X 1994 Mazda 626 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på betalingen som en investering; Det finnes hverken fotobokser eller kontroll og det er langt mellom blålysene!! Eneste man må passe på er geitene som går og slikker salt langs veiene... Dere har sikkert hørt uttrykket "Stao no pao!" ? :D

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrur av skiltet neste gang :o)

du kunne jo prøvd men her snakker vi ikke autopass! her er d fysisk sperring over hele veien...et mareritt om sommern når alle tyskera prøver å finne ut hvor mye dem skal gji å du står bakerst i en kø som er ca- en kilometer lang!!!! hurra for norge! nai kjøpe no stort no me 4x4 å kjøre ut på jordet å forbi bomstasjon! :driving

Nissan Sunny GTI 16v

NCCN.no(Nissan Car Club Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider