Gå til innhold

Norsk natur på godt og vondt (sett fra et bilvindu)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

hvertfall ikke for oss med litt tyngre biler. tror det var snakk om borti 200 kr. for lettlastebil...

[OT] Når du kjører gjennom videoovervåket bom, betaler du for lastebil da, eller bruker du bare å betale for bil?

Finnes det vekter i bakken som veier hvor tung en bil er foran bommene?

Og merker noen det hvis du betaler for bil når du kjører pickup registrert for lastebil? Tenker ikke på folk bak deg, men dem som krever penga..

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 months later...

veit dette er en gammel tråd, men d er ikke så nøye...var en tur til førde i helga, svei godt i lommeboka men hevnen er søt! var full i faen på veien nedatt og og hadde sånn ca 200 spenn i småpenger ;) så dette var jo en ypperlig måte å bli kvitt litt småpenger med :) masse kronestykker, femmere, tiere og tjuekroninger...måtte jo selfølgeli ta meg god tid å regne omhyggeli over d hele når jeg sto der...eneste som var litt kjipt var at d ikke kom flere biler bak meg slik at d hadde blitt kø:)

men jeg vil med dette oppfordre alle sammen til å kjøre på manuellt og betale med kronestykker, selv om d bare er en tier så er d nokk til å sinke traffikken og skape køer, da vil folk bli irritert og når dem når kokepunktet så kansje får vi en revolusjon :P (vel, er da lov til å håpe)

Nissan Sunny GTI 16v

NCCN.no(Nissan Car Club Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider