J.C Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Lurte på om noen kunne være så snille å modde den her med IC i fronten og hvite compomotive MO 18"?? Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Gjerne, men kan du fikse bildet litt? Bedre kvalitet og større... Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Fant et med litt annen vinkel men endel bedre bilde Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 /\ o p p Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Er får lite bilde, men skal prøve :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Beklager, men det ble en hurtig mod. (Leser til eksamen...) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 takk..felger da?? Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 takk..felger da?? Hmmm.... Ble du fornøyd med det? Jaja... Skal se..... Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 ikke beste IC`en i verden, men den er nå der, felgene er OK synes jeg... håper du liker det du ser, litt show-off over oppsettet mvh nedi Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Hmmm.... Ble du fornøyd med det? Jaja... Skal se..... Gidder ikke å rakke ned på ting som folk gidder å gjøre for meg for å si det sånn..men det hadde vært kult om du hadde fått laga en pen mod for meg;) ikke beste IC`en i verden, men den er nå der, felgene er OK synes jeg... håper du liker det du ser, litt show-off over oppsettet Likte det jeg så der ja:)Hadde du fårr laga en med Compomotive MO også el?? Også hadde det vært kult å sett med og uten carbon panser hvis noen gidder Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 skal se hva jeg får til med cf panseret :D gi meg en dag eller to Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg