DrOter Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Hei, jeg har et sp.mål om servopumpe til Corrado G60 RS. Er det flere pumper enn G60 og G40 som passer? Eventuelt hvilke? Om noen har en pumpe liggende så ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 eg har !!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Hei, jeg har et sp.mål om servopumpe til Corrado G60 RS.Er det flere pumper enn G60 og G40 som passer? Eventuelt hvilke? Om noen har en pumpe liggende så ta kontakt. G40 har ikke servo, bare lett styring ;) Hvorfor skriver du Corrado RS? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrOter Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 For at du ska ha nå å spør om ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrOter Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Du som sier du har en pumpe liggende. Har prøvd å sende deg en privat melding men fikk ikke noe respons på den. Om du har en pumpe kan du da ta å ringe Thomas på 97711615? Eller legge igjenn nr her så jeg får kontaktet deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg