Azz-Kill Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Noen som vet hvor mange mm det er der filteret festes på luftmengdemåleren. Må hvite hvor stor åpning på luftfilter jeg må ha. Tenkte jeg kunne høre her før jeg gikk ut i vinden og demonterte for å måle. Takk til alle som kan hjelpe. Er på en mondeo 2liter. Siter Mondeo 2GLX stv 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Tror det er rundt 70mm. Om filteret skulle være 10mm mindre i åpningen enn hva luftmengemåleren er så går dette som regel greit. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 hmm, når jeg målte så fikk jeg flesen til å bli på 85mm... Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 hmm, når jeg målte så fikk jeg flesen til å bli på 85mm... stemmer nok det... mener å huske at min var mellom 80-85 Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg