ArraKiss Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Hei! Har en 99' 1.6 Highline som jeg hadde planer om å gjøre til et prosjekt etter at jeg henter den iløpet av uka... Så har jeg sett på en slik holder til A-stolpen som jeg vil ha 2-3 intrumenter som måler saker og ting i.. Nå er bare spørsmålet: Dersom jeg ønsker f.eks et voltmeter og la oss si, oljetrykksmåler... HVOR i all verden tilkopler jeg dette? Sikkert rimelig enkelt, men jeg våger ikke ta noen feil. Noen som har noen tips til et tredje instrument?? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Voltmeter, oljetrykk og oljetemp eksempelvis.. Voltmeter kobler du direkte til fordeleingsnettet for strøm, der alle releene sitter.. Oljetemp og oljetrykk må du ha egne sendere for som må kobles opp der som du har den orginale oljetrykkmåleren. Får diverse t-stykker og sånt som du kan benytte, sånn at alt går på samma tilkoblingspunkt Mvh TWG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Noen som har noen tips til et tredje instrument?? Hola ! Kjøpt deg Golf nå ;) Synd du ikke fikk kjøpt civic'n min da.. Hehe.. Vel, et tredje instrument er jo kanskje ampérmeter ? Air/Fuel meter.. Måler blandingen mellom luft og bensin.. Helt totalt unyttig, men ser jævli kult ut :D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Heisann! Jepp, det blei Golf etter mye om og men.. skjedde så mye tull den gangen vedr. civic'en din men du hadde jo ikke no problem med å selge den.. Noe jeg skjønner veldig godt.... meget pen bil:) Var på torshov idag å så på noe sånne instrumenter og de var jævlig kule... Vurderer å sette de i holdere på A- Stolpen eller integrere de i det lille tomrommet rett over spilleren, fant en ramme på en engelsk nettside... så drittøft ut.... men tror jeg går for A-stolpen. Synes det ser grommere ut:) Og helt enig, det er egentlig HELT unyttig men ser tøft ut :naaaws Har du noen bilder av Golfen din et sted for beskuelse da? Ser meget bra ut i avataren men har ikke funnet noe bilder av den her inne... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Heisann! Jepp, det blei Golf etter mye om og men.. skjedde så mye tull den gangen vedr. civic'en din men du hadde jo ikke no problem med å selge den.. Noe jeg skjønner veldig godt.... meget pen bil:) Var på torshov idag å så på noe sånne instrumenter og de var jævlig kule... Vurderer å sette de i holdere på A- Stolpen eller integrere de i det lille tomrommet rett over spilleren, fant en ramme på en engelsk nettside... så drittøft ut.... men tror jeg går for A-stolpen. Synes det ser grommere ut:) Og helt enig, det er egentlig HELT unyttig men ser tøft ut :naaaws Har du noen bilder av Golfen din et sted for beskuelse da? Ser meget bra ut i avataren men har ikke funnet noe bilder av den her inne... Ja, ble litt kluss der, men var som sagt ikke no stress å få solgt den.. Var like greit også, for den havnet LANGT nord og da slipper jeg å se den også.. Hehe.. Torshov\Bilxtra har noen drit kule målere.. Er svarte når tenninga kommer på og får kul blå\hvit farge når de er på.. Ligger noen bilder fra i vinter her.. Med vinterfelger dog.. Hehe.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=71921 Frontleppe og grøftelys er forøvrig tilsalgs, da det må vike for en ny front.. Så shout hvis du er interessert i noe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Hei! Har en 99' 1.6 Highline som jeg hadde planer om å gjøre til et prosjekt etter at jeg henter den iløpet av uka... Så har jeg sett på en slik holder til A-stolpen som jeg vil ha 2-3 intrumenter som måler saker og ting i.. Nå er bare spørsmålet: Dersom jeg ønsker f.eks et voltmeter og la oss si, oljetrykksmåler... HVOR i all verden tilkopler jeg dette? Sikkert rimelig enkelt, men jeg våger ikke ta noen feil. Noen som har noen tips til et tredje instrument?? Kjøp deg vakuum meter, det er drit tøft. Beveger seg når du gir på gass, helt unyttig å ha men det ser jo helt klart sabla kult ut med flere målere som beveger seg. Sjekk ut tråden min, driver med akkuratt det samme: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78989 Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Ja han som kjøpte Audien min den gang var ufattelig treg med penger så jeg fikk aldri sjansen desverre... Ja de svarte målerene på Torshov er nok de jeg går for, var å kikket på de, utrolig tøffe:) Har sett på stolpe løsningen, og en annen løsning med å fjerne "tom-rommet" over spilleren og sette inn tre stk der, men synes EGENTLIG at stolpe varianten ser fetere ut.... Hva mener dere? Ser bra ut den bilen din også Kurtemann, stå på og hold oss oppdatert, gleder meg som en unge til å hente bilen å sette igang en tråd her selv:) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Kan være behjelpelig å skaffe til veie sånne målere og holdere som dette her. Settet består av målere, a-stolpe holder, dioder med fargematch til orginal-belysningen samt strømbegrenser til diodene for å hindre brente dioder (noe som er problemer med ladespenningen), holder for 3 målere i midkonsoll. Samt alle tilkoblinger etc som trengs. Gode bruksanvisninger følger også med med tanke på oppkobling og tilkobling på motor etc... Paneler i børsta alu i midkonsoll kan også skaffes, samt eventuelle svarte instrumentskiver isteden. Syns ihvertfall dette er MYE finere enn instrumenter som ikke matcher orginal lys-fargen i bilen. Dette er de som sto i bilen til Tfac (han har jo bygd om midtkonsollen etterpå) Suvdal har også montert inn disse måler'ne nå Skivene på bildet her er forresten hvite, og bildet er tatt før instrumentskivene i dashen ble byttet ut med hvite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Hmm, interesant, er jo ganske pent med de tre i midten der også egentlig men.... Hva blir pris for A-stolpe holder til 2 stk instrumenter med svarte skiver og blå belysning (som det er i Golfen) samt to stk målere med tilb.? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 QUOTE] Den der var jævli rå! Kult bilde også.. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 De tre instr som er i midten der har jeg, som jeg skal selge..! Med holder, klokker og alt som hører til.. Er olje, vann og volt..! Er de målerne du ser på bildet ;) hehe siden dem satt i bilen da jeg kjøpte den. Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Jaaa... så er spørsmålet da, hva blir prisen?? :) For alle tre målere, samt holderen.... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Jaaa... så er spørsmålet da, hva blir prisen?? :) For alle tre målere, samt holderen.... Hehe! Bare å by det ;) har dem liggende her jeg.. kan sende dem i mårra! Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Ja, er jaggu intr. jeg.... menne, har du noe close up bilde? Eller link til produsent/leverandør? Ser de ikke så godt på de bildene.... Alt av sendere osv følger også med eller hva? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Her er bilde..! Følger med alt av følere og målere pluss kabler osv.! Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg