Gå til innhold

Flere demonterings spm

Ranger emnet

PoloDude

Anbefalte innlegg

Hvordan demontere listene utvendig rundt vinduene i døra? (3 dørs)

Har ikke mye lyst til å ødelegge disse da nye koster bare 1000kr pr stk(!!!) hos Møller.

Og hvordan få låsesylinderen ut av selve dørhåndtaket?

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert noen som har bedre beskriving på listene men har for meg at de sitter med klips :rolleyes: ......eller så sitter de bara med "teip".....(usikker)

hvorfor skall du ha ut lås cylindern???....skal du ha håntak uten så kjöp et par uten (de som sitter bak på 4 dörers), exakt de samm men uten lås....;)

mercedes 230 E -92 nå.....

(Solgt)Polo GTI-R........Improved edition

Skandinavias beste Polo side Nordicpolo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å ta ut låssylinderen må du hekte av det fjørbelastede "ankeret" som er på baksiden av håndtaket, den flate "pinnen" som går inn i døren, da er det bare å stikke inn nøkkelen og dra ut sylinderen. Vil imidlertid anbefale å bytte ut låssylindren og det ankeret som går inn i døren, disse er veldig skrøpelig, og det har kommet en ny type som tåler mye mere, mine knakk på begge sider:)

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får å ta ta listene må du senke ruta og begynne å dra ta i den ene enden.. Den nederste delen av lista er stiv, ungå å bøye den..

Gjett om jeg skal være forsiktig når de koster det de gjør...

Takker for alle tips! Hadde vært fett å mont de uten låssylinder, men man må jo kunne låse uten alarm også syntes jeg...

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider