rindal91 Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 noen som vil modde denne bilen.... Fant bildet på google å ville se va dere fikk til!! Dere kan gjøre hva dere sjøl vil med bildet!! Siter Honda Mt5 Susuki zr Msn: ad_rindal@hotmail.com Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Skaff deg ps og gjør det selv ;) neida. Men tror folk her begynner å bli ganske lei alle som legger ut og ber vi gjøre noe med det når det ikke er seriøst. Kan hende det bare er meg da. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Begynner og bli litt lei jeg også. Spesielt så lenge det skjelden er noen tilbake meldinger fra trådstarter.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 sitat: Dere kan gjøre hva dere sjøl vil med bildet!! å takk.. for at vi får d.. doh E åsså ganske så lei av folk som mase å spørr, koffer slette ikke moderator sånne inlegg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raphaug Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Går greit hvis noen har et par felger de vil sette på, men nå er det så forbanna mange poster der dere har et bilde og vi skal modde ivei.. Gjør det selv.. Siter Audi 80 1.8S 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 hehe, er lei å bruke tid på en modd for noen, siden jeg sjelden får respons. er også lei av at folk sender PM der de vil at jeg skal modde noe doh men men... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 jeg har posta at par tråder der jeg spørr om hjelp, der jeg gir tilbakemeldiger, å det hadde en grunn/bruk, men var da ingen som gidda da heller :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Rindal91 om du vil "se hva folk får til" så kan du sette igang og se hva folk har laget, vi gidder ikke "se hva vi får til" med mindre det er din bil og du lurer på å kjøpe xxxxx som du vil se hvordan ser ut først....get it ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Rindal91 om du vil "se hva folk får til" så kan du sette igang og se hva folk har laget, vi gidder ikke "se hva vi får til" med mindre det er din bil og du lurer på å kjøpe xxxxx som du vil se hvordan ser ut først....get it ? Helt enig. Greit hvis det liksom er en som har tenkt å kjøpe felger/bodykit til bilen sin og lurer på hvordan det vil se ut. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfi Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 enig med at det er mangen sånne som dette tråder.men kan innrømme at jeg har sendt pm til neonmuffler,og jeg gjorde ein feil med det men men. Siter Volswagen Golf 93 modell :naaaws :boxing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 enig med at det er mangen sånne som dette tråder.men kan innrømme at jeg har sendt pm til neonmuffler,og jeg gjorde ein feil med det men men.det er greit at du sende en PM, men sånne som fortsetter å sende og mase orker jeg ikke(du sendte en gang bare, og det er greit) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindal91 Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 tusen takk for alt kjeften da!! Dette er første gangen min eg prøver å gjøre dette her. Og forresten eg skreiv "noen som gidder"!!! Siter Honda Mt5 Susuki zr Msn: ad_rindal@hotmail.com Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 tusen takk for alt kjeften da!!Dette er første gangen min eg prøver å gjøre dette her. Og forresten eg skreiv "noen som gidder"!!! Ja. sry for at det kom akkurat i tråden din. Men måtte bare si det nå. :) Da må du regne med at ingen gidder. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Hahaha! tipper på at du fant den på google... har moddet den før! kan jo legge den ut... er litt fake... lagde den på 5 min.. :P Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindal91 Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 haha så bra! Siter Honda Mt5 Susuki zr Msn: ad_rindal@hotmail.com Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg