anonym Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 heisann,lurer på hva som er best av disse felgene,da tenker jeg på subbing og sånne ting.Hva ser finest ut utsendemessig? jeg skal ikke ha g60 lister,men jeg skal valse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Jeg synst 9x16 er finest. men dette subber ofte. må modifisere inni hjulbua. jeg synst 15" blir for smått. men folk har jo froskjellig smak. liker du små felger bør du velge 8x15. dette vil jeg tro subber litt mindre. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Svaret sier seg vel selv? 9x16 er fetest, og skal du valse, så er det jo bare å kjøre på med akkurat hva du vil. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Helt klart 9x16 om du skal valse, men skal du ha nokså orginale skjermer ville jeg gått for 8x15. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Alt kommer jo ann på hvilken felg du går for, og hvor mye bilen er senket. 8-15 BBS RS eller OZ-Turbo blir jo aldri feil Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg