Volvokid Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 jeg og broder'n var ute i vinter å sladdet litt med hans A4 1,8 T ... :driving var veldig kaldt ute... så jeg gadd ikke å filme så veldig mye.. men her er resultatet: Audi A4 - 1 Audi A4 - 2 Audi A4 - 3 treng VLC eller Quicktime til å spille av ..... hadde vore kjekt med tilbakemeldinger sombrero Slik ser forresten bilen ut nå (den lekre volvoen i bakgrunnen er min :)): Siter - Volvo 940 LT, 1997 modell - - Volvo 940 GL *Gold Edition* (solgt) - Kjør hardt, kjør stil, kjør Volvo uten tvil :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowpaz Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Film 1&2, hadde gjort seg like bra, bare som et bilde, alle vet hvordan en dumpventil høres ut.. Film Nr. 3: Den beste av de tre, med litt mer action.. Bilen var fet den, hadde ikke sagt nei takk, om jeg hadde fått en sånn.. :cool: Siter volvoen`en skurer og går, men ny bil på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg