øversveen racing Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Hei og hå , nå er det vel lenge siden noen av dere har hørt fra meg , nå har vi fått med oss kommunen og NMK Fluberg på og asfaltere en ypperlig driftingbane på Vinjarmoen motorbane på Dokka 4 mil unna Gjøvik. Skal ha et siste møte nå om Onsdan og da får vi siste klarsignal om når vi kan begynne og asfaltere , har selv vært med på og "gått" opp bana og det ser veldig lovende ut. Kommer mere info senere... håper dere får litt blod på tann nå...er selv nestleder i gruppa så jeg kan sikkert trekke i noen snorer og få til et rent driftetreff/sladdetreff/burnetreff you name it..... :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Ahh, knallbra! Når sikter dere på å være ferdig? Og skaff oss plantegning :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiteLite Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Det her er jo helt genialt ... !!! :D Siter Driftfun.com - 2004 Mazdaspeed Miata x 1983 Audi 80 CL x 1992 Nissan 200SX Banebil - uten motor, girkasse, bensintank x 1993 Mazda Miata Cruisekjerre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Konge! "I'm already there baby" Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 sykt hva du får til da. sitter kjærringa i kommune styret eller? sombrero men, men uansett konge bra! Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Imponerende, betyr mye for sporten og interessen dette her. Klar som et egg jeg. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 G-e-n-i-a-l-t! Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øversveen racing Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Skriver mer så fort jeg veit noe..... får sikkert noe tegninger snart , planen er og begynne med asfalteringen kanskje før helga ,hvis ikke blir det i begynnelsen av neste uke... Blir ikke så veldig lang bana ca 600 meter men gud så morsom , bare svinger hele tia og du trenger ikke og ha 300hk for å ha det skikkelig gøy.... Fredrik Sørlie var der også i vinter og han sa at det var et meget godt potensiale der , dette skal bli morro :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øversveen racing Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 sykt hva du får til da. sitter kjærringa i kommune styret eller? sombrero men, men uansett konge bra! eks antall timer med arbeid og møter med kommune og politiet så får man til det utruligeste veit du.....hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 er det snakk om en bane eller park? hadde du giddi å tegne ca hvordan banen er? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Genialt! You go! thumpsup Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 :scared Er det mulig..?? Du må ha talegaver fra oven!! Jeg gleder meg til det er ferdig, og du kan regne meg som pendler med en gang bil og bane er ferdig!! Jeg bøyer meg erbødigst i støvet! :pray Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 jeg krever bilde av området og tegning over banen ... (er BANE ikke sant? ikke park?) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 jeg krever bilde av området og tegning over banen ...(er BANE ikke sant? ikke park?) Unnskyld meg, men pleier du å snakke sånn til folk..... ? Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 jeg har en krevende personlighet... alle kan si at de har fikset en driftbane .. få kan BEVISE det :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg