Øyvind Ryeng Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Funker dette? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Yeah !! :respect :pray Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Funker dette? Nei, gule sider sletter bildet etter en liten stund, du må lagre bildet på en annen server. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Unnskyld meg, men pleier du å snakke sånn til folk..... ? Ja han pleier alltid å være sånn, hvertfall på nett. Ser ikke noen bilder her jeg :\ Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øversveen racing Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Hei , har desverre ikke noen bilder/tegninger av bana men håper og få ordnet det snart. og jeg kødder ikke med dere når jeg sier at jeg har ordnet en driftingbane...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 øversveen racing: hei.. snakker vi om at vi kan bruke drifte rigga bane biler? eller må hvite skilter være på? Bra noen orker jo kødde med de komune folka.. Respekt til deg ;) Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Herlig, stå på!! En karting-liknende bane er jo desidert det beste å drifte på... thumpsup Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Hei , har desverre ikke noen bilder/tegninger av bana men håper og få ordnet det snart. og jeg kødder ikke med dere når jeg sier at jeg har ordnet en driftingbane...... jeg velger å tro deg :P men er det bane-bane eller park-bane ? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Hvordan blir plassering av denne banen i forhold til banen som ligger der? (Blir det en helt egen bane, eller deler av rallycrossbanen, eller blanding?) Creds til øversveen! :driving happyhappy Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øversveen racing Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 jeg velger å tro deg :Pmen er det bane-bane eller park-bane ? det er bane , ikke park... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øversveen racing Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Hvordan blir plassering av denne banen i forhold til banen som ligger der?(Blir det en helt egen bane, eller deler av rallycrossbanen, eller blanding?) Creds til øversveen! :driving happyhappy Blir deler av rallybana og litt utvidelse av gokartbana , er drit dårlig på data gutter så dere får søke på nettet og se etter NMK Fluberg sine nettsider , der er det sikkert bilde , hadde jeg vært en datanerd så hadde jeg sikkert lagt ut link menmen liker meg best i sierran i stedet for foran datan... alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øversveen racing Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 øversveen racing: hei.. snakker vi om at vi kan bruke drifte rigga bane biler? eller må hvite skilter være på? Bra noen orker jo kødde med de komune folka.. Respekt til deg ;) Mvh E-K Racing Når vi skal ha treff der så må vi nok ha skilter desverre , skal høre litt om det går ann og få til noe lurt så vi slipper det . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 det er bane , ikke park... får vel få deg ned til vestfold for å presse igjennom en Driftpark i sandefjords området :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Når vi skal ha treff der så må vi nok ha skilter desverre , skal høre litt om det går ann og få til noe lurt så vi slipper det . Nooo, begynner jo å bli endel av oss rødskiltere ;D Knall hvis du klarer å mekke så vi får lov å kjøre også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Nooo, begynner jo å bli endel av oss rødskiltere ;DKnall hvis du klarer å mekke så vi får lov å kjøre også. Og flere skal det bli! Tror mange faller bort på arrangementer om det ikke er lov med røde skilter.. begynner å bli en del budget-driftere nå.. :P Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg