Gå til innhold

egnet bane for drifting???

Ranger emnet


øversveen racing

Anbefalte innlegg

kommer om noen få minutter opp med kjørerute til dokka.. fra Oslo, Hamar, Bergen og Tr.heim. nå vet jeg ikke hvor på dokka bana ligger.. så akkurat den delen får noen andre ta seg av.. jeg er heller ikke så flink på stedsnavn.. så veibeskrivelsen vil bestå av RV ditt og Europavei datt..

 

Jeg vil også legge til at tiden det tar å kjøre.. og lengden på strekningen ikke er helt nøyaktig da jeg baserer meg på erfaringer fra Distribusjonskjøring.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fra Oslo.

 

Her oppgir jeg 3 alternativer.

 

Alt 1: RV 4 nordover til du kommer til RV 34, Denne følger du i nordlig retning oppover østsida Randsfjorden til du kommer inn på Rv 33, Rv 33 følges så i vestlig retning til avkjøringa til Rv 250 dukker opp.. her skal du av, og der står det vel også skiltet til Dokka. (variant av alt 1 vil være å svinge av Rv34 og inn på Fv139 retning vest, følg så Fv139 over Randsfjorden, du kommer nå ut på Fv 245 og denne følger du nordover til du treffer på Rv33, her går Rv250 nordover)

 

Alt 2: E16 retning Hønefoss, Rv 35 fra hønefoss til Rv 245 oppover vestsida av randsfjorden til du kommer til Rv33 hvor da Rv250 leder deg videre til Dokka.

 

Alt 3: E6 nordover , forbi Hamar over mjøsbrua, i rundkjøringa svinger du til venstre og følger Rv4 mot Gjøvik sving inn på Rv 249 (lurer på om det kanskje står Redalen eller Snertingdalen her) følg Rv249 (ca 3.5 mil om jeg husker rett) til du treffer på Rv 250 og følg denne sørover mot Dokka.

 

Alt 1 og 2 er på 14-15 mil og tar vel litt over 2 timer å kjøre.. om jeg ikke tar helt feil. Alt 3 er rundt 20 mil og oppunder 3 timer..

 

 

 

Fra Hamar:

E6 nordover; over mjøsbrua, i rundkjøringa svinger du til venstre og følger Rv4 mot Gjøvik sving inn på Fv 249 (lurer på om det kanskje står Redalen eller Snertingdalen her) følg Rv 249 (ca 3.5 mil om jeg husker rett) til du treffer på Rv 250 og følg denne sørover mot Dokka.

 

 

Fra Bergen:

Følg E16 retning øst, når du passerer Aurdal er det på tide se etter skilt mot Rv33 (står vel skiltet gjøvik) følg Rv 33 til stedet hvor Rv 250 tar av (her står det med stor sannsynlighet skiltet Dokka)

 

Fra Trondheim:

E6 sørover, forbi dombås, forbi Lillehammer, sving av E6 rett etter Lillehammer og følg RV 250 fram til Dokka. (et alterternativ er å kjøre sørover og følge beskrivelsen på Hamar alternativet fra rundkjøringa ved mjøsbrua)

 

 

beklager at disse veibeskrivelsene akkurat nå kanskje ikke er de mest nøyaktige og letteste å følge. dette vil bli oppdatert noe utover dagen. om noen har innvendinger på veibeskrivelsene eller lettere måtr å komme seg dit på så føl fri til å komentere.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår