Flasher Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 OK, da drar vi i gang, litt forsinket.. dette bildet er foreslått av Hiip, siden han vant den andre compoen.. grattis til han Bilder kan postes her, eller sendes i mail mathis-p@frisurf.no Hjemmesiden ligger på http://jupiter.spaceports.com/~flasher/ og den skal jeg oppdatere med Compo3 da jeg får tid en kveld, så alle bidragene blir atter en gang lagt dit.. Skal vi si att vi tar en kjapp editering av denne, og att den slutter fredag kveld? :D Ettersom det kanskje ikke er verdens mest spennende objekt.. syns jeg da, klart, er mye å modde om man vil Det skulle være alt? PHOTOSHOP ON Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_PYRAMID_ Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Ja da er det bare å sette i gang... :D Siter '06 VW Passat 2,0TDI Highline 140hk, '99 VW Passat 1,9TDI '87 Audi 80 1,8S (solgt), '02 VW Passat 1,9TDI Highline 130hk (solgt), '93 Golf III GTD (solgt), '87 VW Passat 2,2 5E (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Syntes den så bedre ut som Citröen concept med vippelykter jeg. Også likte jeg ikke ghetto strøket den stod i. Fant ut at denne bilen gjør seg sikkert godt i bin laden land. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Litt vanskelig objekt! Fort gjort arbeid dette men.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Er kanskje ikke det beste bildet nei... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 !!OFF TOPIC!! sorry at jeg fucker opp her nå men jeg har et forslag til den neste compen.. : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 her er min. RICEY BOY! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by S4 2.2TQ !!OFF TOPIC!! sorry at jeg fucker opp her nå men jeg har et forslag til den neste compen.. : Da er det bare å vinne denna her da. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Her er mitt lille bidrag Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 hm, faktisk ingen barbie-mobil enda.. men det er bra bilder, kom igjen.. lover en mer spennende compo neste gang.. da tror jeg att jeg skal være med å bestemme litt, så intressen kommer opp igjen.. såklart, vinner må jo få førsterett Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Takker for alle bilder.. jeg er kjempeforsinket, og er veldig lat som ikke har fikset dette før, men skal ta det i kveld.. så det kommer opp en voting poll.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 er vel litt for sent med et bidrag til konkurransen nå?? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 neida, sleng det opp.. jeg har ikke hatt datamaskinen min hjemme for tiden, så har ikke fått styrt noe med det.. men jeg skal ordne en poll.. bare du har postet bildet ditt.. men da er det ___SLUTT___ må vel ta hensyn til en familietanks fører.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Originally posted by S4 2.2TQ !!OFF TOPIC!! sorry at jeg fucker opp her nå men jeg har et forslag til den neste compen.. : OFF TOPIC Mekket litt på den.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 fikk ikke postet bildet.... har vært på LAN... så ble ikke mye annet en spilling da ^-^ Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg