mini Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Kommentarer? Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlazt Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Veldig stilig mod, denne likte jeg :) Eneste som bør gjøres nå er vel å få fargene på stylingen spes. sideskjørtet bak til å passe med karosseriet, samt senke lys styrken på høyre lykt og flytte/fjerne den hvite skiltplaten, og til slutt kanskje rette opp "strekene" i grillen ;) Veldig stilige felger, de passet godt til fronten :) Siter Min BMW E39: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=116680 www.zargate.no - Møre og Romsdal's beste LAN party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 likte ikke denne helt desverre... Alt for lav foran, fronten er skjev, frontfangeren er skjev, skjørtene passer ikke helt til bilen syns nå jeg.. Gammel bil blir litt rar med nymotens styling...Lakkskiftet var bra, selv om det er noen forskjeller mellom skjørt og originallakk... Vinylen var også bra... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindal91 Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 denna vart rå!! Siter Honda Mt5 Susuki zr Msn: ad_rindal@hotmail.com Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Ikke dårlig. Litt dårlig skygge, også litt for lyse felger. :) Men bra det der! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 noen flere som har lyst til å lette på trykket? Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg