Gå til innhold

GTI MK2 vs GTI MK3 Photoshoot..

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg og GTI_BIACTH fant ut av vi sku ta en liten photoshoot med bilene våre i går, så legger ut noen av bildene vi tok her.. :)

PICTURE143.jpg

PICTURE141.jpg

PICTURE137.jpg

PICTURE136.jpg

PICTURE133.jpg

PICTURE131.jpg

PICTURE123.jpg

PICTURE109.jpg

PICTURE107.jpg

PICTURE106.jpg

PICTURE105.jpg

PICTURE104.jpg

Sleng gjære ut no kommentarer! Men spar dere for å si at bildene er dårlig kvalitet, hverken jeg eller hu er noen fotografer! hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Viss dere som har kritisert bildene hadde lest dette først så hadde alt blitt my enklere...

Nope, de skal få kritikk slik at de vet hva de kan gjøre neste gang. Det er lønnsomt med kritikk! Men bare at folk kritisere på grei måte, som alle gjorde her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, de skal få kritikk slik at de vet hva de kan gjøre neste gang. Det er lønnsomt med kritikk! Men bare at folk kritisere på grei måte, som alle gjorde her.

Er man såpass sær at man ikke ønsker kritikk, så skal man få slippe.

Ingen tvil om hvem som har den peneste bilen, iallefall! :)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo?! Jeg skreiv at vi ikke er no fotografer, vi ville bare ha diverse bilder av bilene, jeg driter hvertfall total i hva som er med i bildene, å hvor de står å hva vi bruker av blitz og stativ og div ting.. Vi ville bare ha bilder av bilene sammen!

2rn er ny vaska, min har vaska jeg dagen før, dritt vær i lillehammer de siste dagene

Heller ikke fått fiksa de små feila på min, så den ser ikke no bra ut fortida.

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man såpass sær at man ikke ønsker kritikk, så skal man få slippe.

Ingen tvil om hvem som har den peneste bilen, iallefall! :)

er ikke sær på det, som jeg sa, vi er ikke no fotografer, vi veit vi ikke får til bilder, er ikke intressert i det heller, vi ville bare ha noen bilder av bilene! :)

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier jo at han legger ut bildene for å vise BILENE, ikke om bildene er bra eller ikke sombrero

Tror vel egentlig det ikke hadde kommet så mange kommetarer om hvor dårlige bildene var hvis han ikke hadde sagt det ;)

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit.....sier nu jeg bare...

Du må prøv å ta imot all kritikk her, og kom deg ut og prøv en gang til.. Så da kan bildene av bilene deres bli ganske pent og det vil nok "framstille" bilene bedre da.. Men greit greit, du er ikke interessert..

nemmen i svarte faan!

kan ikke folk lese?!?

VI ER IKKE NOE FOTOGRAFER! kommer aldri til å prøve på å bli det!

LES: VI tenkte det kunne være artig med noen bilder av 2.gen. av GTI 8v,¨å ha bilder av de sammen, ikke for å vinna en fuckings fotokonk!

men takk for at dere fucka den tanken ass!

Herregud for noen folk!

Ska dekk kritisere bildene, så gjør det til dere selv, LES NEDERST PÅ DEN ØVERSTE TRÅDEN!!!

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider