Gå til innhold

GTI MK2 vs GTI MK3 Photoshoot..

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

De fleste som legger ut bilder her er intr. i å få kritikk på bildene sine da, så man tror vel det er en selvfølge, såklart.

Du tjener jo bare på å få kritikk, selvom du bryr deg lite om hvor bra bildene er så husker du på det til neste gang og tar bedre bilder.

Men, får komme med noe "konstruktivt" da; Golfene trenger mer senk. Spesielt toer'n :D

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

greie biler og bilder :)

Men jobb litt mer med komposisjon av bil og bakgrunn. Viktig å legge vekt på hva som skal mest i fokus av bakgrunn og bil, og i noen av bildene her blir det mye av alt eller ingen ting...if you know what you meen ?

Skal begge deler være i fokus f.eks er det viktig at alt i alt passer sammen og plassering av bilen er da nøkkel til ett godt bilde !

Men for alt del, kjempeålreite bilder !

By the way : Olehenri, den hurtigvasken du tok på statoil holder ikke til en photoshoot altså :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, når han tydelig skriver det i første posten at han ikke vil ha det så er det temmelig unødvendig da.. Sier vel egentlig mest om hvor mye folk leser før de svarer ;)

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er hva i bildene, med fokus og ting og tank som er med DRITER jeg i..

Folk ser vel hva jeg prøver å ha bilde av?!

det er jo brua i bakgrunnen jeg prøver å få til å se pen ut ja! :rolleyes: :rolleyes:

Herregud! hehe

Je ække intressert i å ta noen bilder for utstilling, jeg er fornøyd med de som vi tok, de klarer seg perfekt for mitt bruk!

acoupe: KJEFT A! :D :D :D Blakk som pokker så hakke råd! hehe :D Dessuten ser den ikke sååå møkkete ut på de bildene som er her.. :D

2r golfen er senka 60, 3rn er senka 35.

Mandel: Veit ikke helt, ikke så jævla mye lavere tror jeg, bare stivere hvis jeg gidd.. Går med tanken om å se om jeg får solgt den om dagen.. Lagt den ut for salg bare for morro skyld, får jeg et bra tilbud så er den borte! :)

Vil importere bil, samt ha en DRIT bil stående med skilt som bruksbil.. hehe

Orke ikke forsikringa på GTI`n om dagen,

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye har du i forsikring da ?

har 11 2000,- på delkasko på meg selv..Da står den som GTi :D:D:D

12 000.. delkasko, 40%bonus, 20 000 i lengde.. på meg selv.. det er formye for meg akkurat nå.. :D

vil ha ei diesel purke! hehe.. å ei japse snurre som skal stå uregga.. :D

så derfor skal jeg se om det er mulig å få att rundt 70,75 for bilen.. gått bare 148, så mye bil igjen for pengene!

GTI holder seg BRA i pris ass! hehe

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit da, men jeg tror da ikke at du driter fullstendig i det siden du i det minste gadd å ta bilder av bilene.

Det er bare det at jeg synes det var knall god ide å ta bilder av 2 gen. av golf sammen, så det kunne vært skikkeli pene bilder hvis du kunne forbedre en del. Men da får jeg bare håpe at en annen som gidder å ta bedre fokus og greier av 2 gen. av golf.. :) Men du skal ha for ideen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit da, men jeg tror da ikke at du driter fullstendig i det siden du i det minste gadd å ta bilder av bilene.

Det er bare det at jeg synes det var knall god ide å ta bilder av 2 gen. av golf sammen, så det kunne vært skikkeli pene bilder hvis du kunne forbedre en del. Men da får jeg bare håpe at en annen som gidder å ta bedre fokus og greier av 2 gen. av golf.. :) Men du skal ha for ideen! :)

altså.. hehe.. bildene ble tatt også med et usselt dig.cam da.. kanke forvente no av det!

kanskje acoupe kunne tatt noen bilder?!

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kun vil vise bilene er det kanskje en ide å ikke ta bilde av asfalt, gress og alt mulig annet rot rundt? Heller finne en åpen parkeringsplass med en rein bakgrunn, slik at bilene står frem tydeligere. Man trenger ikke være fotojournalist for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider